iPad til en på 3,5år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.591 visninger
33 svar
49 synes godt om
4. september 2014

Anonym trådstarter

Hvad r jeres Holding og mening om iPad til børn , og hvilken en vil i anbefale ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

sne190810

Syntes ikke det er noget børn på den alder "skal have".

Min datter kan få lov at låne mine iPad fra tid til anden, men aldrig om jeg ville købe en kun til hende.

Så meget behov MÅ små børn børn simpelthen ikke have for en tablet, IMO.

Anmeld

4. september 2014

Mother-love

Min datter på 3,2 har haft hendes egen iPad i et års tid nu. Ikke at vi købte N til hende. Men jeg ville have iPad 3 da jeg havde 1 eren. Og så var den blevet tabt af min eks så der er en lang rids ned igennem skærmen.
Så den fik hun da vi alligevel ikke ville kunne få ret meget for den.

Hun bruger den stortset kun til at se netflix på om morgenen.selvom hun har spil på den så interessere den hende ikke rigtigt. Men det har den da gjort. Men hun har fri rådighed over den. Men som sagt bruger hun den stortset kun til netflix om morgenen når hun spiser morgenmad

Anmeld

4. september 2014

stm2812

Anonym skriver:

Hvad r jeres Holding og mening om iPad til børn , og hvilken en vil i anbefale ?

Vores pige på 3.5 år får en i julegave. Hun låner vores en gang imellem, men er slet ikke hver dag den bliver brugt og når hun får sin egen vil der også være tid på. Men hun gider heller ikke sidde med den så længe af gangen.

Hun bruger den til netflix (hun elsker kom så diego og dora) og så bliver der ellers spillet forskellige spil. Og i mange af spillene er der jo en eller anden form for læring, som man efterfølgende selv kan følge lidt op på

Anmeld

4. september 2014

ModerNatur

Det er totalt no go hvis man spørger mig.. Jaja kald mig bare gammeldags, men det er dog noget af det mest asociale legetøj et barn kan have!.. Derudover synes jeg det er helt forkert at give børn noget så dyrt.. Tænk hvis den går i stykker..! Ska de så ha en ny?...

Anmeld

4. september 2014

Mamalou

Min søn fik en iPad air i julegave sidste år (fyldte 3 i maj). Det var specielt til når vi skulle hjem til familien, som bor 2,5 time væk. Den gang tog vi bussen og tænkte det var fin underholdning. Hvis det stod til min søn, kunne han sidde med den uafbrudt. Det får han dog ikke lov til Han er virkelig glad for den og ser gerne tegnefilm på netflix.

Anmeld

4. september 2014

ESV

Jeg ved ikke hvilken model der er bedst til børn.
Når det så er sagt syntes jeg slet ikke børn skal have en iPad, Emilie på 4 låner min engang imellem men jeg kunne ikke drømme om nu at købe en til hende hun er for lille. Jeg kan slet ikke se at børn har behov for at have sådan en!

Anmeld

4. september 2014

Misser1989

Anonym skriver:

Min søn fik en da han var 3 år og 8 mdr gammel. En ipad mini med panser glas og beskyttels cover.
Vi regner med at købe en til lillebror når han fylder to. Da han også gerne vil bruge den.

Det er tidligt, ja, men det er synd når han også vil bruge en når storebror gør. Så han får en, men vi bruger dem så også selv og de skal ikke spille konstant, der er regler for hvor meget de skal bruges.

Og lillebror får kun lærings spil mens han er så lille

Anmeld

4. september 2014

Mor1986

Vores datter på to bruger den til at koble af når hun kommer hjem fra dp. Nu er den så gået i stykker i skærmen. Men ellers så hr vi ikke tid på. 

Anmeld

4. september 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg hopper med på vognen med at være gammeldags, jeg kan slet ikke se pointen i at børn skal have sådan noget..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.