Hvor mange søskende har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis vi ser bort fra at de ikke er mine blodsøskende så har jeg 5 stk i alt

3 større og 2 mindre

Jeg har syntes det var fantastiskt for hvis en af dem ikke gad lege af en eller anden grund så var der altid en anden der ville

jeg ville gerne have haft flere børn, faktisk havde vi oprindeligt snakket om højest 4 og mindst 2...

Men sådan ser vores liv desværre ikke ud så vi har en dejlig dreng og han bliver højest sandsynligt enebarn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

TNBC

Nadia&Daniel skriver:

1 lillesøster (hun er fra 1993 og jeg er fra 1986)

Jeg faldt lige over den her.

Det er sjovt min søsrer er også fra 93 og jeg 86.

Anmeld

30. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Som overskriften siger, er jeg nysgerrig efter at høre, hvor mange søskende I har og om I er glade for antallet eller om I gerne ville have haft flere søskende, eller måske færre (ikke at man vil undvære dem man har, men måske kunne man ønske at være færre af en eller anden grund)...

Og påvirker det jeres valg af hvor mange børn I selv har fået/vil have?

Selv ville jeg gerne have haft flere søskende. Min far fik kun mig og min mor fik 10 år senere en dreng med en ny mand....

Har Celina på 5 år og Philip på knap 4 mdr. Ved ikke om vi skal have flere, men kunne sagtens forestille mig at få en mere engang Årsagen til den store aldersforskel er, at Celina er signalstærk.

Jeg har stemt 2 fordi jeg har to meget ældre søstre fra min mord første ægteskab...

Jeg ser dog også min kusines søn som bror da han er 3 år yngre end mig...

min kæreste har en lillebror...

Anmeld

30. december 2014

Dorthe1986

Jeg har 5 søskende, der dog alle er halvsøskende og markant ældre end mig Min mor havde 5 børn da hun mødte min far og han havde ingen. Så kom jeg lige pludselig og mine søskende er mellem 10 og 18 år ældre end mig

Så selvom jeg har mange søskende, har jeg jo i mange år boet alene med mine forældre, så er på mange måder også et enebarn. Det kalder man vidst noget helt bestemt, kan ikke huske det.

Antallet af søskende er jeg fint tilfreds med

Anmeld

30. december 2014

TbCp

4 styk har jeg.
Jeg er skilsmissebarn, så jeg har 2 på min mors side og 2 på min fars side

Ville hverken ønske mig flere eller færre.
Det har ikke haft indflydelse på hvor mange børn jeg selv ønsker.

Anmeld

30. december 2014

Aabye

Mathilde skriver:

Som overskriften siger, er jeg nysgerrig efter at høre, hvor mange søskende I har og om I er glade for antallet eller om I gerne ville have haft flere søskende, eller måske færre (ikke at man vil undvære dem man har, men måske kunne man ønske at være færre af en eller anden grund)...

Og påvirker det jeres valg af hvor mange børn I selv har fået/vil have?

Selv ville jeg gerne have haft flere søskende. Min far fik kun mig og min mor fik 10 år senere en dreng med en ny mand....

Har Celina på 5 år og Philip på knap 4 mdr. Ved ikke om vi skal have flere, men kunne sagtens forestille mig at få en mere engang Årsagen til den store aldersforskel er, at Celina er signalstærk.

Jeg har 6 søskende.. Men det er egentlig et stort rod.. 

Jeg kender ikke min biologiske far.. Men min mor fik en ny kæreste da jeg var 6 mdr gammel som siden den gang har været far for mig.. Med ham fik hun 3 børn. De gik så fra hinanden da de til sidst ikke kunne sammen mere.. Min far fandt så en ny kæreste et par år senere som han har 3 børn med.. De er jo egentlig ikke mine søskende, men betragter dem som det alligevel..

De 3 sidste er ikke nogen jeg som sådan har et søskende forhold til. Vi ser dem meget sjældent da jeg bor i jylland med min egen lille familie, og min far bor i københavn med sin nye familie.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.