Hvor mange søskende har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Antal søskende?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.091 visninger
35 svar
24 synes godt om
30. august 2014

Mathilde

Som overskriften siger, er jeg nysgerrig efter at høre, hvor mange søskende I har og om I er glade for antallet eller om I gerne ville have haft flere søskende, eller måske færre (ikke at man vil undvære dem man har, men måske kunne man ønske at være færre af en eller anden grund)...

Og påvirker det jeres valg af hvor mange børn I selv har fået/vil have?

Selv ville jeg gerne have haft flere søskende. Min far fik kun mig og min mor fik 10 år senere en dreng med en ny mand....

Har Celina på 5 år og Philip på knap 4 mdr. Ved ikke om vi skal have flere, men kunne sagtens forestille mig at få en mere engang Årsagen til den store aldersforskel er, at Celina er signalstærk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

Ka+Ma=Be

Eftersom at jeg er enebarn, har jeg stemt blankt

Anmeld

30. august 2014

Røverdatter

Jeg har fem søskende. Ser dem alle som søskende på lige fod , men fire af dem er faktisk halvsøskende da mine forældre blev skilt da jeg var syv jeg har været glad for alle mine søskende og er det stadig. Og min søn skal også have søskende på et tidspunkt. Gerne snart, han er snart tre år

Anmeld

30. august 2014

cwl

Har 3 søskende.

Min mor og far fik mig og min søster.
Så fik min mor vores bror med en ny mand, det forhold holdte hellere ikke.
Så fik hun vores lille efternøler med en ny mand som så er sammen endnu.

Så en søster på 25, en bror på 22 og en bror på 14

Anmeld

30. august 2014

Christine

Mathilde skriver:

Som overskriften siger, er jeg nysgerrig efter at høre, hvor mange søskende I har og om I er glade for antallet eller om I gerne ville have haft flere søskende, eller måske færre (ikke at man vil undvære dem man har, men måske kunne man ønske at være færre af en eller anden grund)...

Selv ville jeg gerne have haft flere søskende. Min far fik kun mig og min mor fik 10 år senere en dreng med en ny mand....

Har Celina på 5 år og Philip på knap 4 mdr. Ved ikke om vi skal have flere, men kunne sagtens forestille mig at få en mere engang Årsagen til den store aldersforskel er, at Celina er signalstærk.

Min mor fik også mig og så 10 år senere en dreng med en ny mand. Ønskede mig sindssygt meget søskende og har tit ønsket at have præcis samme forældre som en anden, altså helsøskende. Så mine børn skal have samme far 

Så teknisk set har jeg vel ikke søskende, men har en halv og to sted...

Anmeld

30. august 2014

birthee

Jeg har to søskende - en bror på 29 år og en søster på 21 år...

Min mand har to "hel"-søskende, begge brødre, en på 36 år og en på 28 år... Så har han en "halv"-søster, på 20 år - men det er nu ikke en betegnelse vi hænger os i, det med hele og halve...

Vi har selv 3 børn og én på vej - en dreng på 7 år, en pige på 3 år og en dreng på 1½ år - hvilket køn nr. 4 er (termin i januar), ved vi ikke 

Anmeld

30. august 2014

hannetheis

Mathilde skriver:

Har en lille søster og lillebror.

Som barn ville jeg godt have en storbror men er glad for den jeg har.

Har selv to drenge og vi arbejder på nr 3

Anmeld

30. august 2014

Nadia&Daniel

1 lillesøster (hun er fra 1993 og jeg er fra 1986)

Anmeld

30. august 2014

CarinaSB

Mathilde skriver:

jeg har 5 søskende .. :) manden har 1 søster .. og vi har selv 2 drenge .. :) vi har valgt at vi kun vil have 2 børn da det er et perfekt antal for os .. :)

Anmeld

30. august 2014

emsaroto

jeg har 2 søstre, hvor vi har fælles mor og far, også har jeg en storebror, som jeg deler far med  

Derover har jeg en bonus bror, som er min fars kæreste søn. Vi føler os som søskende, men jeg har kun krydset 4 af i afstemningen  

Jeg selv, vil gerne have mange børn! Gerne 6 <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.