Hvor mange søskende har I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har 2 søskende, hvoraf jeg er mindste barn.

Min storesøster er 1 1/2 år ældre en mig.

Min halv storebror er 20 år ældre end mig.

Jeg ville ik undvære nogen af dem.

Vi har selv 2 piger og tror ik vi ska ha flere, selvom det da ku være dejligt med en mere. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2014

EAF

Mathilde skriver:

Som overskriften siger, er jeg nysgerrig efter at høre, hvor mange søskende I har og om I er glade for antallet eller om I gerne ville have haft flere søskende, eller måske færre (ikke at man vil undvære dem man har, men måske kunne man ønske at være færre af en eller anden grund)...

Og påvirker det jeres valg af hvor mange børn I selv har fået/vil have?

Selv ville jeg gerne have haft flere søskende. Min far fik kun mig og min mor fik 10 år senere en dreng med en ny mand....

Har Celina på 5 år og Philip på knap 4 mdr. Ved ikke om vi skal have flere, men kunne sagtens forestille mig at få en mere engang Årsagen til den store aldersforskel er, at Celina er signalstærk.

Jeg har 4 og ved ikke hvad jeg ville sige til at skulle have flere - jeg husker det ikke som en dårlig ting ej heller nu hvor vi er voksne allesammen. Men jeg ville ønske mine forældre havde valgt en anden karriere så det ikke var børnene der skulle passe børnene - for hvorfor så få så mange hvis man alligevel aldrig er hjemme? Kunne ikke tænke mig færre. 

Vi er dreng, pige, dreng, pige, dreng 

Vi har så kun een selv og regner ikke med vi får flere. 

Anmeld

30. august 2014

Mortil223

Jeg har 7 og vil godt selv have 4 børn, har 2 sønner, en på 2 år og en engel 

Anmeld

30. august 2014

Clisolka

Jeg har 1 lillesøster som er 2 år yngre end mig selv. Min mor fandt en ny mand for nogle år tilbage, og der kom 4 halvsøskende til  

Jeg har selv fået 2 børn - ikke flere her 

Anmeld

31. august 2014

Newsence

Har 7 halvsøskende og ingen hele... Min far havde 3 børn da han mødte min mor og hun havde 4. Dog var min fars børn voksne så min mors børn er sådan mere mine søskende i mit hoved da vi voksede op sammen...
Da jeg var lille ønskede jeg min en lillesøster men Idag er jeg fint tilfreds med antallet af søskende

Stor familie er lige mig...

Anmeld

31. august 2014

Albertsen92

Vi var 3 søstre. Og det har været fantastisk!

Ville gerne selv have 3 børn, men min kæreste vil kun have 2.

Anmeld

31. august 2014

Leneur

Jeg har stemt blankt men jeg har 3 hele søskende, en halvbror og en bonussøster men vi er alle søskende på lige fod med hinanden...
Jeg har så ikke selv valgt kun at få en men blev mor for første og sidste gang, da jeg var 36 og er i dag 41 og fuldtids alenemor, så jeg får ikke flere.
Hvis omstændighederne havde været anderledes havde jeg helt klart fået mindst en mere, da jeg altid har ønsket mig mindst 2 og højest 5 børn.

Anmeld

31. august 2014

lineog4

Enebarn så måtte stemme blank

Anmeld

31. august 2014

Mathilde

lineog4 skriver:

Enebarn så måtte stemme blank

Ja den mulighed glemte jeg, selvom jeg selv var enebarn i 10 år

Anmeld

31. august 2014

LinLin

Jeg har en lillebror der er seks år yngre end mig.

Og jeg venter nu mit tredje og sidste barn. Der er fire år imellem mine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.