Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rockertand skriver: Preggo.........
Preggo.........
Uhh, tør slet ikke tro det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du testet her til morgen?
Dine ultra positive ÆL tests på dag 25 kunne godt tyde på en graviditet
Er ved at sprænges af nysgerrighed.. I fortjener det SÅ meget
Så hr postmand, så er det vist snart på tide at de tests ligger i postkassen!! For dig grinny
Ihhhh jeg glæder mig til en update, for shit din sidste æltest var godt nok positiv...
Hvor er i bare søde!
Jeg vil ikke sige jeg er blevet klogere? Og måske alligevel
Nå men synes jeg kan ane en meget ultra utydelig streg, som jeg dog kunne se inden for tiden - og ja positiv ÆL test igen!
Soffy27 skriver: Ikke for at sætte dine forventninger op med jeg kan godt ane en streg på din g-test.. Har fulgt med på sidelinjen og tjekker altid dine tråde i håb om at du opnår en ny graviditet, det fortjener du/i godt nok.. Kan slet ikke sætte mig ind i jeres tab og mit hjerte blødte for jer da jeg læste det.. Krydser alt hvad jeg kan..
Ikke for at sætte dine forventninger op med jeg kan godt ane en streg på din g-test.. Har fulgt med på sidelinjen og tjekker altid dine tråde i håb om at du opnår en ny graviditet, det fortjener du/i godt nok.. Kan slet ikke sætte mig ind i jeres tab og mit hjerte blødte for jer da jeg læste det.. Krydser alt hvad jeg kan..
Mange tusind tak
Jeg synes jo også selv jeg kan ane noget, men tror intet før jeg står med to tydelige streger
grinny skriver: Hvor er i bare søde! Jeg vil ikke sige jeg er blevet klogere? Og måske alligevel Nå men synes jeg kan ane en meget ultra utydelig streg, som jeg dog kunne se inden for tiden - og ja positiv ÆL test igen!
Forventer du ikke også først mens i næste uge? :-) jeg kan ane en streg!
Jeg kan også godt ane noget uden at zoome. Prøv igen om nogle dage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128