Jeg har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

sulo

Så der er egentlig en chance for at det ikke er min krop der driller? Og at det rent faktisk kan være en graviditet? 

Har lige taget denne, man kan jo ikke sige at den er mindre negativ, nok mere positiv end de andre. 

Den ser meget positiv ud, hop på manden med det samme

Og gør det nu godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

grinny

sulo skriver:

Den ser meget positiv ud, hop på manden med det samme

Og gør det nu godt

Haha, det skal jeg nok 

Men er det ikke underligt på CD 26? 

Godt vi snart skal ind til trianglen, hvis man krop begynder at drille så meget 

Anmeld

21. august 2014

Lrm

Jeg ville prøve at ta en graviditets test! Bare for at udelukke det evt

Anmeld

21. august 2014

grinny

Lrm skriver:

Jeg ville prøve at ta en graviditets test! Bare for at udelukke det evt

Men der burde være en uge til mens, så en test kan vel ikke opfange hcg? 

Anmeld

21. august 2014

Lrm

grinny skriver:

Men der burde være en uge til mens, så en test kan vel ikke opfange hcg? 

Ved det ikke! Lyder bare mærkeligt din æl test er positive nu! Derfor ville jeg bare gøre det, hvis du har en test liggende pøj pøj med der!

Anmeld

21. august 2014

grinny

Lrm skriver:

Ved det ikke! Lyder bare mærkeligt din æl test er positive nu! Derfor ville jeg bare gøre det, hvis du har en test liggende pøj pøj med der!

Ja det er meget mærkeligt  Hmm, har godt nok ikke en liggende, der er for farligt her i huset  Men kunne egentlig godt finde på at købe en, som du siger så får jeg jo et eller andet svar 

Anmeld

21. august 2014

Rockertand

grinny skriver:

Jeg er idag på CD 25 og regner med mens om en uge. Min cyklus har efter fødslen rykket sig lidt og er endt på 31 dage i stedet for 28.

Jeg har testet for ÆL men synes ikke rigtig jeg har kunne fanget den  Men der har været et tidspunkt hvor jeg synes jeg havde en smule ÆL smerter, men var ikke hjemme så kunne ikke teste. 

Jeg tester stadig idet jeg ikke har stået med en positiv endnu, og fordi jeg bare gerne vil kende min cyklus igen.

Det første billed er fra d. 18/8 og de sidste to billeder er fra en test taget idag.

Hvad sker der? Har jeg ÆL nu?! På dag 25! For hvis det er rigtigt så får jeg en cyklus på omkring 40 dage og det har jeg virkelig aldrig prøvet før!

Forslag: Du har haft ægløsning lidt tidligere i denne cyklus, og ægløsningstesten slår nu ud på en graviditet, fordi du er lidt længere, end du regner med.

Få så taget den G-test

Anmeld

21. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

De er ihvertfald betydelig mere positive end jeg nogensinde har lavet, især den sidste.

Syntes du hopper en tur på manden, just in case, og så få tisset på en pind ASAP 

var sku lige ved at skrive at jeg hepper på dig, men det er vist lidt for meget Så jeg  I stedet for

Anmeld

21. august 2014

CH2012

grinny skriver:

Så der er egentlig en chance for at det ikke er min krop der driller? Og at det rent faktisk kan være en graviditet? 

Har lige taget denne, man kan jo ikke sige at den er mindre negativ, nok mere positiv end de andre. 

Jeg synes denne test ser noget mere positiv ud end de første billeder du har lagt ind

Jeg tænker: Hop på manden - just in case

Dernæst tænker jeg - tag en graviditetstest - men pas på med at sætte forventningerne op (nemt nok for mig at skrive, I know) - men nogle gange kan man bare godt komme ud for en lang cyklus. Så sent som min anden sidste menstruation røg jeg op på 41-42 dage, og ligger normalt på ca. 31-32 dage. Jeg var ret sikker på jeg måtte være gravid, (havde haft kvalme, mere og mere ømme bryster, osv.). Men min cyklus havde blot forskudt sig den måned Øv!

Det er ikk for at være streng, at jeg skriver dette... Det er mere så du er forberedt på, at kroppen nogle gange bare er underlig - desværre

Men jeg krydser fingre for, at du rent faktisk er gravid!  

Anmeld

21. august 2014

grinny

Rockertand skriver:

Forslag: Du har haft ægløsning lidt tidligere i denne cyklus, og ægløsningstesten slår nu ud på en graviditet, fordi du er lidt længere, end du regner med.

Få så taget den G-test

Haha, godt forslag 

Ved ikke hvad jeg skal tro, og tør egentlig ikke teste - men tror alligevel jeg bestiller et par stykker så de kan komme imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.