Jeg har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

grinny

CH2012 skriver:

Jeg synes denne test ser noget mere positiv ud end de første billeder du har lagt ind

Jeg tænker: Hop på manden - just in case

Dernæst tænker jeg - tag en graviditetstest - men pas på med at sætte forventningerne op (nemt nok for mig at skrive, I know) - men nogle gange kan man bare godt komme ud for en lang cyklus. Så sent som min anden sidste menstruation røg jeg op på 41-42 dage, og ligger normalt på ca. 31-32 dage. Jeg var ret sikker på jeg måtte være gravid, (havde haft kvalme, mere og mere ømme bryster, osv.). Men min cyklus havde blot forskudt sig den måned Øv!

Det er ikk for at være streng, at jeg skriver dette... Det er mere så du er forberedt på, at kroppen nogle gange bare er underlig - desværre

Men jeg krydser fingre for, at du rent faktisk er gravid!  

Har faktisk ingen forventninger til noget da jeg er kommet til et sted hvor jeg tænker at det bare slet ikke lykkedes 

Tror jeg bestiller fra billigteste idag så burde de komme imorgen og så må jeg se hvad den siger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

grinny

Inger skriver:

De er ihvertfald betydelig mere positive end jeg nogensinde har lavet, især den sidste.

Syntes du hopper en tur på manden, just in case, og så få tisset på en pind ASAP 

var sku lige ved at skrive at jeg hepper på dig, men det er vist lidt for meget Så jeg  I stedet for

Haha, hvorfor vil du dog i stå på sidelinien? 

Bestiller i aften fra billigteste så kommer de imorgen og så må jeg se, men hopper selvfølgelig lige på manden en ekstra gang 

Anmeld

21. august 2014

ønskebørn74

grinny skriver:

Haha, hvorfor vil du dog i stå på sidelinien? 

Bestiller i aften fra billigteste så kommer de imorgen og så må jeg se, men hopper selvfølgelig lige på manden en ekstra gang 

Det er sgu da altid lige lækkert med en ekstra omgang.. 

Anmeld

21. august 2014

grinny

Eij, undskyld jeg spammer med ÆL teste, men altså.. Har lige tisset på denne og den så sådan her ud inden for 1 minut, er sikker på at stregen er ved at springe ud af testen 

Nå, jeg bestiller test og så må vi se  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2014

grinny

ønskebørn74 skriver:

Det er sgu da altid lige lækkert med en ekstra omgang.. 

Jeg klager ikke  

Anmeld

21. august 2014

Hullabullabulla

Jeg havde kørt i netto asap og købt en g-test!!
Krydser

Anmeld

21. august 2014

grinny

KBN88 skriver:

Jeg havde kørt i netto asap og købt en g-test!!
Krydser

Ville gerne, men min fornuft fortæller mig at jeg skal vente til imorgen når de kommer med posten 

Anmeld

21. august 2014

Leonora

Hæhæ har sjældent set en så positiv ÆT. .

Hop på manden!!!! Som i NU

Jeg krydser for at du snart bliver gravid

Kram fra mig

Anmeld

21. august 2014

grinny

Leonora skriver:

Hæhæ har sjældent set en så positiv ÆT. .

Hop på manden!!!! Som i NU

Jeg krydser for at du snart bliver gravid

Kram fra mig

Nej har jeg heller ikke, og slet ikke på CD 26 

Anmeld

21. august 2014

Rockertand

grinny skriver:

Eij, undskyld jeg spammer med ÆL teste, men altså.. Har lige tisset på denne og den så sådan her ud inden for 1 minut, er sikker på at stregen er ved at springe ud af testen 

Nå, jeg bestiller test og så må vi se  

Preggo.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.