Jeg har brug for jeres hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.562 visninger
46 svar
17 synes godt om
20. august 2014

grinny

Jeg er idag på CD 25 og regner med mens om en uge. Min cyklus har efter fødslen rykket sig lidt og er endt på 31 dage i stedet for 28.

Jeg har testet for ÆL men synes ikke rigtig jeg har kunne fanget den  Men der har været et tidspunkt hvor jeg synes jeg havde en smule ÆL smerter, men var ikke hjemme så kunne ikke teste. 

Jeg tester stadig idet jeg ikke har stået med en positiv endnu, og fordi jeg bare gerne vil kende min cyklus igen.

Det første billed er fra d. 18/8 og de sidste to billeder er fra en test taget idag.

Hvad sker der? Har jeg ÆL nu?! På dag 25! For hvis det er rigtigt så får jeg en cyklus på omkring 40 dage og det har jeg virkelig aldrig prøvet før!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Kan det ikke være den evt. Slår ud pga. En graviditet? Det har jeg hørt kan lade sig gøre. 

Ellers er der lidt mystisk. Nogle har to ægløsninger. Det kan også være tilfældet? 

Krydser for jer.

Anmeld

21. august 2014

grinny

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Kan det ikke være den evt. Slår ud pga. En graviditet? Det har jeg hørt kan lade sig gøre. 

Ellers er der lidt mystisk. Nogle har to ægløsninger. Det kan også være tilfældet? 

Krydser for jer.

Først tænkte jeg også graviditet, men hvis jeg er gravid har ægget kun lige sat sig fast (hvis jeg regner med en cyklus på 31 dage) - er det så ikke tidligt at kunne se det?

Måske dobbelt ægløsning, kan da bare hoppe på kæresten for en sikkerheds skyld 

Anmeld

21. august 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
grinny skriver:

Først tænkte jeg også graviditet, men hvis jeg er gravid har ægget kun lige sat sig fast (hvis jeg regner med en cyklus på 31 dage) - er det så ikke tidligt at kunne se det?

Måske dobbelt ægløsning, kan da bare hoppe på kæresten for en sikkerheds skyld 

Altså ved ikke hvor hurtig den ville reagere på en evt.  Graviditet.  Men ville da hoppe på manden uanset hvad  

Anmeld

21. august 2014

May86

Hej. 

Kroppens mysterium 

Jeg havde en bio i juni og testede så hcg 0 den 29/7. Fik en mærkelig blødning 4/8og 10 dage frem. Tester nu bragende positiv på g-test  Til ren forvirring hos alle. Den ene læge jeg snakkede med sagde det var helt normalt, når kroppen har været udsat for alle de hormoner. Men ikke desto mindre forvirrende, når man skal oplyse hvor længe man har været gravid.

Men den æl test ser meget næsten positiv ud! Så gang i lagnerne 

Anmeld

21. august 2014

ønskebørn74

grinny skriver:

Jeg er idag på CD 25 og regner med mens om en uge. Min cyklus har efter fødslen rykket sig lidt og er endt på 31 dage i stedet for 28.

Jeg har testet for ÆL men synes ikke rigtig jeg har kunne fanget den  Men der har været et tidspunkt hvor jeg synes jeg havde en smule ÆL smerter, men var ikke hjemme så kunne ikke teste. 

Jeg tester stadig idet jeg ikke har stået med en positiv endnu, og fordi jeg bare gerne vil kende min cyklus igen.

Det første billed er fra d. 18/8 og de sidste to billeder er fra en test taget idag.

Hvad sker der? Har jeg ÆL nu?! På dag 25! For hvis det er rigtigt så får jeg en cyklus på omkring 40 dage og det har jeg virkelig aldrig prøvet før!

Den slår hurtigt ud ved graviditet og bliver ved at være tydelig..

LH og HCG er beslægtede hormoner.. 

HCG har bare en ekstra streng, basehormonet/basestrengen er identiske..

Graviditetstests tester efter den ekstra streng, ægløsningstests efter basestrengen..

held og lykke sødeste!!! 

Anmeld

21. august 2014

M&J87

grinny skriver:

Da jeg blev gravid, havde jeg æl 2 dage inden jeg normalt skulle have mens, havde en meget præcis cyklus på 28-29 dage. Så jeg blev rykket 12 dage til scanningen :-)

Anmeld

21. august 2014

grinny

May86 skriver:

Hej. 

Kroppens mysterium 

Jeg havde en bio i juni og testede så hcg 0 den 29/7. Fik en mærkelig blødning 4/8og 10 dage frem. Tester nu bragende positiv på g-test  Til ren forvirring hos alle. Den ene læge jeg snakkede med sagde det var helt normalt, når kroppen har været udsat for alle de hormoner. Men ikke desto mindre forvirrende, når man skal oplyse hvor længe man har været gravid.

Men den æl test ser meget næsten positiv ud! Så gang i lagnerne 

Meget forvirrende 

Normalt har jeg en positiv test, og allerede dagen efter er testen tydeligt negativ, men ikke den gang 

Nå, men der må lidt ekstra til hvis nu det er sen ægløsning 

Anmeld

21. august 2014

grinny

Da jeg blev gravid, havde jeg æl 2 dage inden jeg normalt skulle have mens, havde en meget præcis cyklus på 28-29 dage. Så jeg blev rykket 12 dage til scanningen :-)

Brugte du ÆL test?

Og ved du om det er fordi du havde to eller bare din krop der lavede et udsving?

Anmeld

21. august 2014

grinny

ønskebørn74 skriver:

Den slår hurtigt ud ved graviditet og bliver ved at være tydelig..

LH og HCG er beslægtede hormoner.. 

HCG har bare en ekstra streng, basehormonet/basestrengen er identiske..

Graviditetstests tester efter den ekstra streng, ægløsningstests efter basestrengen..

held og lykke sødeste!!! 

Så der er egentlig en chance for at det ikke er min krop der driller? Og at det rent faktisk kan være en graviditet? 

Har lige taget denne, man kan jo ikke sige at den er mindre negativ, nok mere positiv end de andre. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.