Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil gerne have 4, det har altid været dét tal jeg drømte om. Så langt tilbage jeg kan huske
Min kæreste er ikke helt med på 4, indtil videre har vi én, og vi vil hvert fald gerne have én mere. Og så må vi se, nogle år efter vores nr 2, om ikke jeg kan få ham overtalt til én eller 2 mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg drømmer om 3 min kæreste vil kun have 2- meen jeg har rimelig gode overtalelsesevner
dog er den første kun 3 1/2 måned så der går lige lidt tid inden vi skal igang med pb 2. Planen er at vi går i gang når Marius fylder 2, og så der forhåbentlig bliver cirka 3 år imellem dem vil kuk have et blebarn af gangen
Min drøm engang var 3 børn... Men det tog så lige lidt tid og finde manden der skulle være deres far ;-) det viser sig så! at vi har lidt svært ved at lave dem! har mistet engang og været i behandling! men vi lavede alligevel et mirakel der ligger i hendes barnevogn nu.
Vil gerne have en 2 engang men kan vi ikke det, så er vi lykkelige for hende vi har... Går ikke i behandling mere så det skal ske naturligt hvis det er..
Jeg vil rigtig gerne have 6 børn Men manden siger han ikke vil have flere (vi har 2 drenge på 3 og 4 og venter os en lille pige til september) Han sagde først max 2, men han foreslog selv nr.3, så lad os nu se
Så jeg har sagt 6+
Før jeg fik børn var mit ønske 2 børn. Da jeg fik nummer 2 troede jeg vi havde opnået det perfekte.
Livet ville det anderledes og jeg endte med at få en del flere børn, er nu mor til 4 hor af kun 3 lever, så mit drømmescenarie er 4 børn, men tror heller jeg vil sige jeg vil nok resten af livet ønske mig det antal af børn jeg har plus 1
en mere, så har vi nemlig to.
Vil gerne have fire, vi har to nu.. Men nu må vi se hvad tiden og ikke mindst kroppen tillader
Jeg vil gerne have MANGE børn. En god søskende flok som får gavn af hinanden <3
Jeg elsker at være gravid, jeg elsker at føde, og jeg elsker børn! Har to nu, og min kæreste ved at jeg ønsker mig mange og han er forholdsvis med på den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128