Hvor mange børn ønsker du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

esioul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Fine_007

Jeg kunne godt tænke mig tre stk. - ligger inde med én dejlig dreng indtil videre

Anmeld

22. august 2014

grinny

Har altid sagt 2, men efter vi har mistet Isaac har vi snakket om 2 udover ham. Det hele afhænger dog af hvor meget vi skal kæmpe for den næste, for psyken skal også kunne klare at kæmpe og bagefter den lange tid med at være skræmt og nervøs indtil babyen er ude

Anmeld

22. august 2014

TR

Det er udelukkende "for sjov" og ønsketænkning

Vi vil gerne have 2 udover Noah, som vi mistede

vi venter os til februar

Anmeld

24. august 2014

DreamChild

Ville SÅ gerne have 2, men det bliver desværre nok aldrig muligt.

Vi har i forvejen en søn på 21 mdr. og vi var i fertilitetsbeh. for at få ham. Vi fejler ikke noget nogen af os, så vi burde jo egentlig godt kunne selv. Men de 2 gange (over flere år)  hvor jeg selv er blevet gravid, har de sat uden for livmoderen, og jeg har nu kun en æggeleder tilbage pga. af dette. Så vores chancer for en vellykket graviditet er minimale, hvis miraklet skulle ske at vi selv kunne klare det.

Ville ønske man kunne få hjælp til nr. 2 barn også. Det er simpelthen for dyrt at komme i behandling igen og ofre små 50.000 kr. på 3 forsøg, når man ikke er garanteret at det overhovedet vil lykkes.

Så her nyder vi bare vores dejlige mirakel

Anmeld

24. august 2014

-Sigrid-

Har termin med mit andet og nok sidste barn i dag. Kommer der en bandit mere er h*n velkommen men det bliver nok ikke en planlagt en 

Anmeld

24. august 2014

EAF

Papillon skriver:

Jeg har et hemmeligt ønske om nummer 2 men er når alt kommer til alt dybt splittet for alting forandrer sig med et barn mere. 

(Har dog haft ømme bryster, dog slet ikke som med min første) den sidste måned - og i Grønland spiste jeg tre portioner hvalbøf, tre portioner kartofler, med sovs plus is og bær - men det er svært at sige for jeg spiser altid godt og meget selvom det ikke kan ses, men nogen dage kan jeg godt overraske mig selv. - vi hyggede to gange i juli, men med kondom som altid, har haft mens. siden - så tvivler stærkt på at der er noget og ville måske ikke engang blive helt glad hvis jeg var, men føler jeg ville blive men også bange for hvad det vil komme til at betyde for fremtiden. Og to graviditeter er aldrig ens så ja venter min mens om få dage. Tror bare det er mine hormoner der er umulige at hitte redde på. Har overvejet en graviditetstest, men gider heller ikke bruge penge på at jeg ikke er  Har fået invitation til livmoder/kræft undersøgelse - kan selvf. ikke huske det korrekte term lige nu, men den man bliver indbudt til hvert tredje år mener jeg - har ikke været afsted endnu så burde få det gjort. Så måske skal jeg bestille tid og så forinden få lavet en graviditetstest for de må sikkert ikke undersøge mig hvis jeg er. Men tror virkelig ikke sandsynligheden er stor eller eksisterende. ) Åh ja beklager længden af mit svar, men blev tricket af ønsketænkning 

Anmeld

24. august 2014

1977

Profilbillede for 1977

Jeg kunne godt tænke mig 2, men det bliver kun til den ene vi har 

Anmeld

24. august 2014

Camilla19

Papillon skriver:

1 ville være nok for mig, jeg er selv ene barn, og har aldrig haft brug for søskende eller lign.

Der imod ønsker min kæreste sig 2 børn, så der er lidt uenigheder

Men nu må vi vente og se hvad der sker når vi får den første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.