Hvor mange børn ønsker du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

Christine

Papillon skriver:

Det er udelukkende "for sjov" og ønsketænkning

Har altid tænkt 3 eller måske 4 men nu er nr 3 jo på vej og jeg er ikke helt afklaret med hvis det er sidste gang for mig, så jeg har stemt 4 

Men for alvor så vil jeg være lykkelig og meget tilfreds for de 3 hvis alt går vel denne gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Moar2011

2 - men med tiden tænkt tre - har i forvejen en på tre år..

Anmeld

20. august 2014

CaWi

Har altid gerne ville have fire. Manden vil kun have to, så jeg tænker det måske ender med tre
Nu må vi se, lige nu har vi nr 1, så må vi se hvornår vi har tid til nr 2 og måske nr 3

Anmeld

20. august 2014

Mor til F

Papillon skriver:

Kunne godt tænke mig 2 Har en dejlig pige fra den 04.07.2014 ♡ Så der skal lige gå nogle år inden en eventuel nr 2 kommer. 

Anmeld

20. august 2014

Mother-love

Jeg ønsker mig 2. Har en på 3 og der kommer en mere til januar

Anmeld

20. august 2014

Hullabullabulla

Har stemt 2
Har sønnike på 18 mdr og gravid med lillebrøster så det ku ikke være mere perfekt

Anmeld

20. august 2014

Kay

ønsker 3.. men min mand er "gået med til 2" han ville oprindeligt kun havde 1

der ud over er det meget hådt for min krop... eller rettere mit bækken at være gravid... da jeg er ret hybermobil i mit bækken

så det bliver nok kun til de 2 

Anmeld

20. august 2014

Christabelle

1 barn - som jeg har. Min kæreste vil gerne have 2... Måske jeg skifter mening om nogle år.

Anmeld

20. august 2014

Lunae

Papillon skriver:

Vi har to, men går da lidt og drømmer om en treer, hvis ikke at jeg var så mega dårlig til at være gravid!

Anmeld

20. august 2014

Frk.S

De to skønne piger vi allerede har.... + evt. en lillebror eller lillesøster - det er ikke afgjort endnu om vi skal have én mere eller om vi holder her (men nu er Sofie også kun 1 måned så uanset er det ikke lige foreløbig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.