Hvor mange børn ønsker du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

Hulubulu86

Jeg elsker at vaere gravid og elsker boern saa kunne nok godt taenke mig en 5-6 stykker, har allerede to drenge og min mand er med paa at vi skal have flere.
Det kunne dog godt ende med kun 3-4boern da det bliver dyrt at skulle sende dem i skole og jeg synes det er haardt at gaa hjemme med blot de to men oensker at holde alle mine boern hjemme indtil de er 2-3aar og maaske aeldre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Mami

Jeg har 2

en dreng på knapt 2 år, og en engle dreng fra maj månede, kunne godt tænke mig 2 mere, kønnet er lige meget  

Anmeld

20. august 2014

Kløver

Hvis det ikke var for fysikken og begrænsninger pga ks fik jeg gerne 7-8 stk. Jeg har 3 og vil gerne have en nr 4 også 

Anmeld

20. august 2014

MHB

Jeg har altid tænkt at jeg ville have 3 men efter at have fået min søn tror jeg kun det bliver til 2 med mindre der mod forventning skulle komme to på en gang når vi en gang skal have nummer to  

Anmeld

20. august 2014

sandramor

2 stk..... Og dem har jeg... 2 Skønne piger så jeg er mere end tilfreds 

Anmeld

20. august 2014

Masig

Jeg har altid ville have 2. Vi har en dreng på 2 år og lillebrøster kommer til marts, og så stopper det også der, så det er lige som det skal være 

Min kæreste har altid sagt ½ - MAX 1  Men han ændrede mening et års tid efter vi havde fået den første og var med på 2 

Men vi er også 100% enige om at der KUN skal være 2!!!

Anmeld

20. august 2014

Jj1709

Papillon skriver:

Det er udelukkende "for sjov" og ønsketænkning

Altså jeg vil gerne have 3 biologiske børn.. Har i forvejen 1, og 2 bonus børn, og så er vi i behandling for at få første fælles barn! :-) 

Anmeld

20. august 2014

majba

Jeg har ingen børn og ingen i tanke eller vente i nu :-) har et langt uddannelses forløb forude. Men jeg har længe gerne ville have 3 :-)

Anmeld

20. august 2014

FrkRaarup

Papillon skriver:

Det er udelukkende "for sjov" og ønsketænkning

5

Har dog en papsøn og min datter i himmelen. Ja, og så er jeg gravid.

Har altid drømt om en stor familie, dog ser det ud til at det ikke lige sådan er til at opfylde.

Men vi håber

Anmeld

20. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

drømmen var 4 børn

Nu er vi realistiske og glæder os over vi fik en dejlig dreng og håber på vi måske en gang til næste år kan se på at få en mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.