Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
vi snakkede rigtig meget om fødslen herhjemme inden...
snakkede om smertestillende og hvad jeg ville og ikke ville så hvis der skete noget så vidste han hvad svaret var selvom jeg ikke kunne svare...
Det var jeg glad for da fødslen gik igang for da presseveerne kom så kunne jeg ikke tale eller tænke på andet... så alle svar på jms mange spøgsmål klarede han ved blot at kigge på mig et øjeblik og læse mine tanker...
Inden havde han sagt at han ikke ville klippe navlestrengen da han var bange for at gøre noget forkert...
Men efter at han kun lige nåede at gribe vores søn før han ramte gulvet på vejen ud, virkede det bare helt naturligt for ham at gøre det alligevel..
Han sad også med sønnen mens jeg blev skønhedssyet forneden da sønnens hår og negle havde revet mig lidt...
den dag idag (sønnen bliver 3 næste mdr) hvis sønnen er rigtig ked af det eller har problemer med smerter eller noget så gør det ham stadig helt rolig at komme op på fars skulder og ligge som han gjorde første gang de havde kontakt...
Så HUSK få en rigtig god dyb snak om virkelig ALT du kan tænke på...
Overvej ALLE skrækscenarier og få snakket godt igennem hvem hvad og hvordan...
Vi havde allerede snakket om at hvis der skete noget og sønnen blev kørt væk så ville manden gå med dem og jeg sørgede for at have min mobil tæt så jeg ville kunne ringe til min mor og min veninde der begge sad klar til at give moralsk støtte pr tlf hvis der skulle ske noget...
Anmeld