MorDk skriver:
Her for leden dag ringede min kæreste over til BH'en og bad dem sende Bassen ud af lågen så ville vi tage imod ham. Han havde spurgt om han måtte gå alene hjem fra BH en dag. Vi bor klods op af BH'en så han skal IKKE over nogen veje. Men Men Men jeg er bare ikke meget for det. Min kæreste synes jeg pylre lidt. Som mor må man give sig nogen gange. Jeg har jo ikke ene-ret på min søn. Så længe min søn ikke udsættes for fare så er det "ok" med mig. (til en vis grænse)
Nå, men Bassen kom helskindet hjem. Han var MEGET stolt! Og vi ringede til BH'en for at fortalte at han var hjemme. Pædagogen var ikke meget for det. Det var mod BH'ens principper. Vi lovede at vente med, at han skulle "gå alene hjem" til han var noget ældre. Og jeg klappede i mine små hænder... for så var jeg ikke den eneste som synes det var for tidligt. Thank You!
Hej,
jeg kan se på din profil at han knapt er 4 år, jeg syntes det er al for tidligt, selvom der ikke er trafikret veje.
Når de ikke er ældre skal der ikke meget til at distrahere dem. Og hvad nu hvis han fx får øje på noget i modsatte retning som han syntes er spændende. Man kan på den måde ikke tillægge et barn på kun 4 år, det ansvar det er at gå alene hjem.
Kan godt forstå børnehaven ikke syntes det er en god idé.
Anmeld