Jeg får pip i låget! -mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Åhhh men du kan trøste dig med at DU tænker på dine børns bedste og at din kæreste støtter dig...

Her kom der først ro på den front da hun gik bort sidste år.... dog kæmper jeg stadig med hendes måde at behandle især mig på...(vi er flere søskende)

MHT din søster, så er det nok også det din mor ved og bruger til sin fordel nu... min søster var lidt på samme måde... men hold da op hun faldt bag over da hun fandt ud af vores mors sande jeg...og hun forstår stadig den dag idag ikke at min mor har været SÅ grov ved mig og min datter som hun var.... selv dem på Hospice var målløse over hendes væremåde, og udtagelser om mig og til mig.....

Det er HÅRDT, og især nu du ved at stormen for alvor er ved at gå igang...fordi hun møder modstand...

Mange tak. 

Pyha det lyder virkelig hårdt! Jeg føler rigtig meget med dig, tænk at din mor ikke engang kunne være sød ved dig da hun lå for døden  

Ingen tvivl om min mor ved hun kan manipulere min søster indtil at tro hvad som helst min søster og jeg har desværre ikke rigtig noget forhold til hinanden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg sagde hårdt og højt, jeg vil ikke have du giver ham vin, vær sød at respekter det! 

Da jeg ringede til hende forgik samtalen således: 

Hej mor, jeg har brug for at tale med dig, jeg syntes ikke det er i orden du konstant kritiserer mig og mine valg 

mor: hvad mener du? 

Jeg nævner eksemplet med amningen

mor: du er for følsom, jeg fortæller dig bare du tog et skidt valg 

mig: men det er mit valg, og det er du nød til at respektere uden at kritiserer det! 

Og når jeg siger du ikke skal give xx vin er det fordi jeg er mener det, og det er rigtig irriterende du ikke respektere det. 

Mor: mit hjem, mine regler. 

Mig: så kan vi ikke ses i dit hjem før du respekter mine regler for mine børn og mine personlige grænser. 

Mor: haha du er simpelthen for underlig. Og så smed hun røret på og sendte SMSen 5 min efter. 

Okay. Så er hun jo ganske enkelt udenfor rækkevidde.... Nå, men hvis hun ringer til din sp, kan du evt få en god snak med hende (sp) om dine frustrationer, måske har hun noget godt at byde ind med

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Okay. Så er hun jo ganske enkelt udenfor rækkevidde.... Nå, men hvis hun ringer til din sp, kan du evt få en god snak med hende (sp) om dine frustrationer, måske har hun noget godt at byde ind med

Det føles ihvertfald sådan  

kan godt se mine indlæg er lidt mangel fulde, det beklager jeg Det hele kører bare  rundt i knolden på mig. 

Det var en god vinkel, den vil jeg skrive mig bag øret

Anmeld

13. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Det føles ihvertfald sådan  

kan godt se mine indlæg er lidt mangel fulde, det beklager jeg Det hele kører bare  rundt i knolden på mig. 

Det var en god vinkel, den vil jeg skrive mig bag øret

Hun får ihvertfald ikke mere samvær med dine børn ved at kontakte sp eller kommunen, hun har jo ikke ret til at se dem
Det er SÅ sejt at du sagde fra, jeg er selv herre dårlig til konfrontationer med folk der er tætte på mig (begynder altid at tude :p)

Skriv endelig herinde hvis du har brug for at få luft

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Hun får ihvertfald ikke mere samvær med dine børn ved at kontakte sp eller kommunen, hun har jo ikke ret til at se dem
Det er SÅ sejt at du sagde fra, jeg er selv herre dårlig til konfrontationer med folk der er tætte på mig (begynder altid at tude :p)

Skriv endelig herinde hvis du har brug for at få luft

Mange tak

jeg har også hylet som jeg ved ikke hvad 

Men nok må være nok! Ved heller ikke hvad hun regner med, tror det er fordi det er nemmere at pege på mig end at se ind ad

Anmeld

13. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja undskyld jeg skriver igen, har bare brug for lidt luft min mor har nu ringet til min søster (5 år yngre, 28 år) og sagt jeg har nægtet hende alt samvær med hendes (med tryg på hendes) børnebørn, fordi jeg føler mig truffet over min mors rolige væsen, og hun er sikker på jeg har brug for hjælp! Så min søster har nu besluttet sammen med min mor at kontakte sp, så jeg kan få noget hjælp! Årh altså, jeg gider da ikke det her fis, det er Jo slet ikle det, det hele handler om! Min søster vil ikke lytte til min version (skal nok siges min søster får ekstremt meget hjælp af min mor, både økonomisk og med tøj vask mm) og ligger "desværre" meget tæt op af min mor i holdninger og sådan skal jeg frygte noget? Ringer selv til min sp i morgen og forklarer hende situationen, hun kender til sitationen, da vi havde samme sp til den store

Hvor er din far i det her? 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvor er din far i det her? 

Har ikke set min far i 30 år 

Anmeld

13. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Har ikke set min far i 30 år 

Ahh ok, så er ikke lige inde i billedet. 

Men jeg tror du skal lade vær med at kontakte din søster eller mor, bare lade dem være. (og så skal din søster da lære at vaske sit eget tøj)

Vær sammen med din børn og din mand, og fortæl sp din version, hvis hun ringer. For er ret sikker på at hun vil give dig ret. 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ahh ok, så er ikke lige inde i billedet. 

Men jeg tror du skal lade vær med at kontakte din søster eller mor, bare lade dem være. (og så skal din søster da lære at vaske sit eget tøj)

Vær sammen med din børn og din mand, og fortæl sp din version, hvis hun ringer. For er ret sikker på at hun vil give dig ret. 

Nej desværre 

jeg ringer selv Til min sp i morgen  

min søster har været meget nede psykisk pga en dum kæreste, så derfor hjælper min mor hende med tøj vask og rengøring  

Anmeld

13. august 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Ja undskyld jeg skriver igen, har bare brug for lidt luft min mor har nu ringet til min søster (5 år yngre, 28 år) og sagt jeg har nægtet hende alt samvær med hendes (med tryg på hendes) børnebørn, fordi jeg føler mig truffet over min mors rolige væsen, og hun er sikker på jeg har brug for hjælp! Så min søster har nu besluttet sammen med min mor at kontakte sp, så jeg kan få noget hjælp! Årh altså, jeg gider da ikke det her fis, det er Jo slet ikle det, det hele handler om! Min søster vil ikke lytte til min version (skal nok siges min søster får ekstremt meget hjælp af min mor, både økonomisk og med tøj vask mm) og ligger "desværre" meget tæt op af min mor i holdninger og sådan skal jeg frygte noget? Ringer selv til min sp i morgen og forklarer hende situationen, hun kender til sitationen, da vi havde samme sp til den store

Hvad i helvede bilder hun sig ind altså!!! At kontakte din sp!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.