Jeg får pip i låget! -mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

Hvad i helvede bilder hun sig ind altså!!! At kontakte din sp!! 

Jeg ved det virkelig ikke ! 

Jeg har pænt holdt mig fra min mobil har ellers stor trang til at give hende en sviner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Har sagt fra i dag, hvilket hun ikke tog særlig pænt 

Godt gjort  Håber det hjælper! 

Anmeld

14. august 2014

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Jeg sagde hårdt og højt, jeg vil ikke have du giver ham vin, vær sød at respekter det! 

Da jeg ringede til hende forgik samtalen således: 

Hej mor, jeg har brug for at tale med dig, jeg syntes ikke det er i orden du konstant kritiserer mig og mine valg 

mor: hvad mener du? 

Jeg nævner eksemplet med amningen

mor: du er for følsom, jeg fortæller dig bare du tog et skidt valg 

mig: men det er mit valg, og det er du nød til at respektere uden at kritiserer det! 

Og når jeg siger du ikke skal give xx vin er det fordi jeg er mener det, og det er rigtig irriterende du ikke respektere det. 

Mor: mit hjem, mine regler. 

Mig: så kan vi ikke ses i dit hjem før du respekter mine regler for mine børn og mine personlige grænser. 

Mor: haha du er simpelthen for underlig. Og så smed hun røret på og sendte SMSen 5 min efter. 

Din mor er total fucked up i hovedet.

Jeg ville vælge hende fra. Ikke om jeg gad have sådan en person i mit liv. Mor eller ej.

Anmeld

14. august 2014

Bshizzle

Har læst hele tråden igennem.. Og jeg er SÅ chokeret!! 

Din Mor er SÅ respektløs overfor dig og dine grænser!!!! 

For det første, så skal hun overhovedet ikke give børn alkohol!! 

Og for det andet så er der ingen tvivl om at hun prøver at opdrage dem som 'hendes børn'! 

Når det er sagt.. Så syntes jeg hun virker SÅÅÅ modbydelig og slet ikke en person jeg skulle sidde til bords ved! 

Hun skal da respektere DIG og dine grænser samt støtte op på dem! 

Det du skriver her lyder som om at hun har et alvorligt problem selv! 

Jeg ville simpelhen ignorer hende (efter den SMS besked hun sendte). Og give hende noget tid til at tænke over tingene. 

Hvis dette ikke hjælper, så ville jeg simpelhen droppe kontakten. 

Det er hårdt JA! Men det er endnu mere hårdt at ha en Mor der overhovedet ikke respektere ens datter!!! 

Op med humøret..  Syntes du klarer det flot. 

Du ved jo selv hvor din grænse er.. Stå ved det!!! 

Anmeld

14. august 2014

1977

Profilbillede for 1977

Og her troede jeg at min mor var småtosset  Lad hende bare kontakte din sp - så vidt jeg husker har de tavshedspligt  Og ja, ring selv til hende og bed om hjælp, men mere om hvordan du kan takle din mor. Du er nok ikke den første hun snakker med som har en blandesigialt- forældre   Fat mod i skal nok finde en løsning (dig og sp).  Og det lyder til at din mand er 100% på din side, så der er støtte at hente. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.