Jeg får pip i låget! -mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du skal sige fra, så hun kan forstå det (altså så hun sidder måbende tilbage) - og så giv hende en tænkepause i laaaang tid.
Lige nu er det hende, der tror, hun bestemmer over alt og alle, - og når du ikke tager en seriøs konfrontation, bliver hun i den tro.
Lad være med at besøge hende, og i dit hjem er det dine regler - ellers må hun gå!

Ja der er vel ikke andet for efterhånden, jeg er bare ikke god til den slags  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Anonym trådstarter

Omsorgsgiver skriver:

A hvad??? Læste jeg korrekt!!?? Gav hun ham virkelig en tår VIN??? Please sig at jeg læste forkert ikke??

Nix hun gav ham vin

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Kitty-Katten skriver:

Nej nej nej!!
Sidder og ryster på hovedet og får sku helt ondt i maven over den dårlige behandling og manglende tillid din mor præstere. Der er lettere sagt end gjort, at sige fra så hun forstår det.

Jeg har oplevet noget der minder om din situation. Det var min far og hans forældre, som ALTID skulle rette på hvordan jeg gav min søn mad, skiftede ham, puttede ham, ja egentlig alt. Skal lige påpege at min far kun har været weekends far et par gange om måneden for mig og min søster, og vi er de eneste 'børn' og 'børnebørn' den familie har haft. Så det er ikke meget forældre eller opdragelse min far har stået med. Og min bedstemor havde børn for et halvt århundrede år siden, så hun ved jo ingenting om de anbefalinger der er omkring bl.a. Kost.
Det resulterede i at jeg i næsten 3 år blev ked af det hver gang vi havde været på besøg ved dem alle 3, da de aldrig var noget positivt at sige omkring mig som mor. Min kære mand har været ved at gå helt amok flere gange. Han er pædagog og uddannet i vuggestue og børnehave børn. Så han ved jo at alt hvad jeg,og han gør, ift. Kost, motorik, sprogudvikling er det som anbefales.
Her i sommers fik jeg så nok. Er gravid med Nr 2, og kunne mærke at hvis de ikke ændrede deres måde at tale til mig på, så var jeg nødt til at tage afstand til dem. Jeg havde taget en uges ferie med min søn, mens manden arbejdede:-D mega hyggeligt. Vi tog så i sommerhus med min far og hans forældre i 4 dage. De første to aftener ringede jeg tudende til min mand, da de simpelthen havde været direkte modbydelig. Sagt at min mave da voksede alt for meget, og at jeg ikke skulle spise for 2. Havde tabt 3 kg pga kvalme, så blev helt knust. Så sov min søn for meget, spiste for meget, drak for meget. Jeg tilbød ham hele tiden vand da der var 32 grader.
På 3. Dagen endte det med, at jeg ved middagsbordet fik råbt meget højt at hvis de ikke havde noget pænt at sige, skulle de holde deres kæft, hvis de fortsat vil have noget med mig og min familie at gøre. Og at jeg aldrig igen vil hører nogen kommentarer omkring børneopdragelse, da jeg ikke kunne se at de havde noget reelt at byde ind med. Og så gik jeg ellers en dejlig lang tur med min søn, hvor skuldrene blev helt lettede:-)
De har ikke sagt noget negativt siden. Tror også det er første gang at jeg faktisk har råbt af dem. Havde helt ondt i halsen bagefter. Men er så glad for at jeg endelig fik sagt fra med store bogstaver!

Håber du får taget mod til dig, så du ikke skal behandles sådan! Det har ingen fortjent. Familie sjal støtte end, ikke nedgøre ens evnet som mor!

Årh det lyder heller ikke Rart  

jeg tror bare fremover bliver det kun i mit hjem hun kan se dem, indtil hun forstår hun skal respekter mig  

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hvad sker der for hende? Du bliver nød til at snakke til hun forstår... Og andre gange havde jeg bare lukket af for hendes pis

Som regl igonerer jeg hende, det er bare hårdt når man bliver tæppe bombet af hende  

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Fik ringet til min mor og fortalt hende at jeg ikke gad finde mig i det længere, og vi fremover kun kunne ses i mit hjem indtil hun lærte at respektere mig. 

Hun grinte og sagde jeg bare er for underlig og så lagde hun røret på 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Har nu fået en SMS 

Hej xx 

jeg forventer en undskyldning fra dig snarest, det er synd for dine børn at du frarøver dem deres mormor. 

Knus mor 

Anmeld

13. august 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Har nu fået en SMS 

Hej xx 

jeg forventer en undskyldning fra dig snarest, det er synd for dine børn at du frarøver dem deres mormor. 

Knus mor 

EIJ MEN JØSSES....

i guder hvor hun lyder som min mor... 

Nogle mennesker kan ikke se at deres ord ikke er lov, og at det rent faktisk ikke er ALLE andre der har uret....

Jeg har modtaget et UTAL af de sms'er... og først da jeg stod 110% fast, ikke svarede og simpelthen ikke kontaktede hende... kom hun "krybende" men hendes måde at "undskylde" på... dog kunne hun kun se til egen næsetip, og levede i hendes helt egne ego ballon....

Anmeld

13. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Har nu fået en SMS 

Hej xx 

Knus mor 

Så skriv tilbage; 
Nej du frarøver dem deres bedste, fordi du ikke respektere deres mor. 

Du har ikke noget at undskylde for. 

Anmeld

13. august 2014

melila

Min mor er pædagog og jeg ved jeg skal lidt alla samme scenarie igennem når min baby boy kommer ud. Mef det mener jeg at hun vil kommentere, rette og fortælle hvad jeg skal. Jeg har fra start sat grænser og været ret bestemt overfor hende. Its my way or the high way. Det nytter ikke noget hun går ind og diktere, for jeg vil gøre det så godt som jeg kan og skal selv finde ud af tingene, med det sagt skal hun stadig være en del af det, det bliver bare på mine primisser. Syntes du skal være hård, men retfærdig. Og det med billederne vil jeg heller ikke acceptere, hvis jeg var dig. Dine børn skal jo ikke bare være til offentlig skue. 

Anmeld

13. august 2014

melila

Frarøver dem deres mormor. I guder..

DDet lyder som om det handler mere om hende end dem. Syntes du gør det rigtige. Hold hellere fast..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.