Jeg raser!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2014

lineog4

Havde det været min bedre halvdel, måtte jeg seriøst overveje forholdet også selvom vi havde børn.

Det ville for mig ikke så meget være han brugte en del penge uden at spørge mig, men at vi havde grundlæggende forskellige prioteringer. 

Jo jo min mand tænker da også forskelligt, men de grundlæggende prioriteringer er vi enige om, vi er enige om at vi prioriterer ferier, oplevelser sammen (og hver for sig) frem for huset og haven (vi har ikke noget) osv. Andre har andre prioriteringer, men tror det er skide svært at være i et forhold hvor prioriteringer er grundlæggende forskellige. 

Og giver sig selv, sagde min mand en motorcykel er vigtigere end familieferien så var vi grundlæggende uenige og det skulle snakkes godt og grundigt igennem før jeg kunne se en fremtid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg kan da også godt mærke at jeg bli'r mere og mere indebrændt!!

Anmeld

3. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Men har du tænkt dig at gøre noget? Vise ham at hans handlinger har konsekvenser?

Anmeld

3. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Så må du jo gøre noget ved det!
Fint nok, at du afreagerer herinde, men lad være med at være indebrændt, hvis du lader hsm behandle dig som dørmåtte

Anmeld

3. august 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Så må du jo gøre noget ved det!
Fint nok, at du afreagerer herinde, men lad være med at være indebrændt, hvis du lader hsm behandle dig som dørmåtte

Det gør jeg bestemt heller ikk.... Jeg venter bare til det rette tidspunkt kommer..

Det er nu nok meget naturligt at være indebrændt uanset hvornår man gi'r udtryk for det.....

Anmeld

5. august 2014

Solsikke1

Enten kan han se, at det var forkert, ellers kan han ikke.

Hvis du ikke slår hårdt i bordet og siger din mening, så han forstår den, så vil han kunne finde på at lave samme nummer om og om igen. Hvis han angrer og er villig til at lade handelen gå tilbage, så er der lys forude for fælles beslutninger rent økonomisk.

Dit valg om hvad du vil gøre, men når du har taget dit valg, så stå ved det og gør det ham soleklart at du ikke accepterer det.

Ønsker dig alt held og lykke uanset hvad du bestemmer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.