Jeg raser!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2014

Sissel

Midtlivskrise much??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Min største drøm er bryllup.... Både pga hvid brud, romantik og så videre men da bestemt også for at sikre vores børn og hinanden....
Men min mand si'r at da vi jo gerne vil have et flot bryllup har vi ikk råd, hvor jeg så har foreslået at vi kunne spare op, men det mener han bestemt ikk der er råd til....

Ydermere ønsker vi en campingvogn, så vi som familie kan komme lidt væk fra hverdagen.... Vi arbejder begge hjemme..... Vi har kigget flere gange men har hver gang valgt fra for at spare de ekstra 5-600,-kr om md....

Hver gang vi snakker om noget uanset pris, har vi ikk råd mener han.

Igår foreslog jeg Zoologisk have med børnene men det kunne der bestemt ikk være tale om!!

Ja................

Nu har han så i dette øjeblik præsteret at købe en motorcykel til 60.000,- kr med en udbetaling på 5000,- kr!!!!!!!!!
Hvad?????!!!!!!
:-0

Er det rimeligt synes I??

Jeg må sige at jeg er skuffet.....

Vil du lade ham slippe afsted med det???????

Anmeld

1. august 2014

Bshizzle

Jeg havde taget mit/vores Dankort og gået ned i banken og hævet en håndfuld penge til en god ferie/weekend med børnene UDEN ham!!!! 

Hvis hans ego skal være så højt, så må i sku osse få noget ud af det!! 

Kunne måske osse i ren provokation hæve en del penge og gemme dem og se hvad han siger til at i står med ikke ret mange penge! 

"Pas? De er brugt.. Hva så??". 

Anmeld

1. august 2014

isabellasmor

Hold da op! Det er da sådan noget man altid vender med sin partner!? Ellers hvad? Jeg ville ikke kunne være sammen med en mand der ikke mener man skal være enige om et pengebrug i den størrelse.... 

Anmeld

1. august 2014

Jegermig

Anonym skriver:

Min største drøm er bryllup.... Både pga hvid brud, romantik og så videre men da bestemt også for at sikre vores børn og hinanden....
Men min mand si'r at da vi jo gerne vil have et flot bryllup har vi ikk råd, hvor jeg så har foreslået at vi kunne spare op, men det mener han bestemt ikk der er råd til....

Ydermere ønsker vi en campingvogn, så vi som familie kan komme lidt væk fra hverdagen.... Vi arbejder begge hjemme..... Vi har kigget flere gange men har hver gang valgt fra for at spare de ekstra 5-600,-kr om md....

Igår foreslog jeg Zoologisk have med børnene men det kunne der bestemt ikk være tale om!!

Ja................

Nu har han så i dette øjeblik præsteret at købe en motorcykel til 60.000,- kr med en udbetaling på 5000,- kr!!!!!!!!!
Hvad?????!!!!!!

Havde givet ham en flad og bedt ham om at skride af helvede til.! 

Anmeld

1. august 2014

Anonym trådstarter

Altså vi har jo ikk fælles økonomi men betaler halvt af hver og har derfra vores egne penge..... Men når man bor sammen og har børn sammen vil jeg nok mene man er fælles om beslutningerne.....

Han har for et par mdr siden været ude for at købe vandscooter med en kammerat i samme prisklasser, men der satte jeg hælen i. Der havde han ugen før sagt nej til campingvogn og ferie.

Jeg blander mig normalt ikk i hans penge men sådan en handling gør mig gal og ked af det fordi han vælger vores fælles muligheder fra

Anmeld

1. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej du er ikke urimelig. Det er rigtig mange penge og her taler vi lige sammen om meget mindre beløb end det. 

Jeg synes også hans prioriteringer er forkerte - en tur i zoo/campingvogn burde være vigtigere end en motorcykel. 

Anmeld

1. august 2014

Babydrøm

Anonym skriver:

Ja................

Hvad?????!!!!!!

Jeg synes slet ik det er i orden det han har gang i! Jeg var blevet meget surt og forhørt ham om hvorfor han prioterer på den måde?! 

Anmeld

1. august 2014

SussieThyssen

Kan kun samstemme i hvad de andre siger...fat i pattebarnet og sig en gang for alle...at enten så afleverer han den motorcykel hvor han fandt den og får pengene retur, eller også så kan han se i vejviseren efter en anden husholderske.

Det er rigtigt synd for dig synes jeg.
Parforhold...gift, forlovet eller samboende...så er man TO.
TO om alle beslutninger...færdig punktum!

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. august 2014

RosSofi

Hold da kæft, det ville jo nærmest svare til, at du bare bestilte og betalte et bryllup, du så tvang ham til at stille op til uden at i havde talt om de,t fordi det lige er din store drøm med bryllup.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.