Jeg raser!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.283 visninger
35 svar
122 synes godt om
1. august 2014

Anonym trådstarter

Min største drøm er bryllup.... Både pga hvid brud, romantik og så videre men da bestemt også for at sikre vores børn og hinanden....
Men min mand si'r at da vi jo gerne vil have et flot bryllup har vi ikk råd, hvor jeg så har foreslået at vi kunne spare op, men det mener han bestemt ikk der er råd til....

Ydermere ønsker vi en campingvogn, så vi som familie kan komme lidt væk fra hverdagen.... Vi arbejder begge hjemme..... Vi har kigget flere gange men har hver gang valgt fra for at spare de ekstra 5-600,-kr om md....

Hver gang vi snakker om noget uanset pris, har vi ikk råd mener han.

Igår foreslog jeg Zoologisk have med børnene men det kunne der bestemt ikk være tale om!!

Ja................

Nu har han så i dette øjeblik præsteret at købe en motorcykel til 60.000,- kr med en udbetaling på 5000,- kr!!!!!!!!!
Hvad?????!!!!!!
:-0

Er det rimeligt synes I??

Jeg må sige at jeg er skuffet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

SandraXOXO

Ej? Det var ikke gået herhjemme.

Anmeld

1. august 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Min største drøm er bryllup.... Både pga hvid brud, romantik og så videre men da bestemt også for at sikre vores børn og hinanden....
Men min mand si'r at da vi jo gerne vil have et flot bryllup har vi ikk råd, hvor jeg så har foreslået at vi kunne spare op, men det mener han bestemt ikk der er råd til....

Ydermere ønsker vi en campingvogn, så vi som familie kan komme lidt væk fra hverdagen.... Vi arbejder begge hjemme..... Vi har kigget flere gange men har hver gang valgt fra for at spare de ekstra 5-600,-kr om md....

Igår foreslog jeg Zoologisk have med børnene men det kunne der bestemt ikk være tale om!!

Ja................

Nu har han så i dette øjeblik præsteret at købe en motorcykel til 60.000,- kr med en udbetaling på 5000,- kr!!!!!!!!!
Hvad?????!!!!!!

Haha.. Du kan bare hilse ham og sige at havde han været min mand, havde han både fået en mavepumper og et los i løgene. Hold kæft en lorte opførsel. Pardon my french! Men var fandme også blevet rødglødende.

Anmeld

1. august 2014

Mimic

Anonym skriver:

Ja................

Hvad?????!!!!!!

jeg havde bedt ham om at levere en  tilbage lige på stedet, eller også var jeg den der var smuttet 

FU.. en nederen opførsel

Anmeld

1. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er du sød at tage din skovl af en kæreste i hånden, hen til telefonen, og bed ham annullere dét køb hurtigst muligt! 

Scheisse, for en opførsel, at prioritere SÅ dyr en ego-ting over de fælles ønsker i ellers går og "sparer" væk. Jesus hvor er det dårlig stil, tankeløst og ja, hamrende egoistisk.... 

Anmeld

1. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Ja................

Hvad?????!!!!!!

Nej, du er ikke urimelig. 

Fair nok at han ikke vil prioritere et bryllup. Men han bør prioritere ting som I som familie kan foretage jer sammen (zoo og campingvogn) fremfor en motorcykel.

Og desuden bruger man sgu da ALDRIG så mange penge uden at vende den med sin partner?!

Anmeld

1. august 2014

Anonym trådstarter

Nåh ja glemte jeg og sige at udbetalingen blev lavet om til 15.000 og med en md ydelse på omkring 1250,- kr!!

Jeg har haft ferie i 3 uger og havde så meget brug for at komme væk på ferie....
Men han har hele tiden sagt at vi ikk havde penge til det.... Nu har han pludselig over 20.000 i feriepenge som han da bare kan hæve til udbetalingen på sin nye egoist motorcykel.....

Jeg føler mig godt nok taget ved røven og totalt nedprioriteret

Anmeld

1. august 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Nåh ja glemte jeg og sige at udbetalingen blev lavet om til 15.000 og med en md ydelse på omkring 1250,- kr!!

Jeg har haft ferie i 3 uger og havde så meget brug for at komme væk på ferie....
Men han har hele tiden sagt at vi ikk havde penge til det.... Nu har han pludselig over 20.000 i feriepenge som han da bare kan hæve til udbetalingen på sin nye egoist motorcykel.....

Jeg føler mig godt nok taget ved røven og totalt nedprioriteret

Det skal du da ikke finde dig i. Selvfølgelig må man prioritere at købe en motorcykel, men man prioritere sgu lige familien først! Og man køber ikke noget der er så dyrt uden at snakke om det! Jeg ville simpelthen gå fra ham hvis han ikke leverede den tilbage!

Anmeld

1. august 2014

Frk.S

Nej, det er da overhovedet ikke rimeligt.

Sikke en ego-tripper. Det havde jeg ALDRIG fundet mig i. 

Anmeld

1. august 2014

Troldemommi

Øhh hvad?????

Han har ikke råd til at have sine børn med i zoo og dagen efter køber han noget så røv egoistisk som en motorcykel, er han normal oppe i hovedet for man skulle tro han havde fået en hjerneblødning

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.