Jeg raser!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2014

Anonym trådstarter

Jamen det var bare lige det han havde lyst til si'r han :-0
Idiot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Min største drøm er bryllup.... Både pga hvid brud, romantik og så videre men da bestemt også for at sikre vores børn og hinanden....
Men min mand si'r at da vi jo gerne vil have et flot bryllup har vi ikk råd, hvor jeg så har foreslået at vi kunne spare op, men det mener han bestemt ikk der er råd til....

Ydermere ønsker vi en campingvogn, så vi som familie kan komme lidt væk fra hverdagen.... Vi arbejder begge hjemme..... Vi har kigget flere gange men har hver gang valgt fra for at spare de ekstra 5-600,-kr om md....

Hver gang vi snakker om noget uanset pris, har vi ikk råd mener han.

Igår foreslog jeg Zoologisk have med børnene men det kunne der bestemt ikk være tale om!!

Ja................

Nu har han så i dette øjeblik præsteret at købe en motorcykel til 60.000,- kr med en udbetaling på 5000,- kr!!!!!!!!!
Hvad?????!!!!!!
:-0

Er det rimeligt synes I??

Jeg må sige at jeg er skuffet.....

Hold da op, hvor er han bare en egoistisk KLOVN!!!

Det ville jeg bestemt ikke have fundet mig i. Ville bede ham om at returnere den motorcykel MED DET SAMME! 

Hvis han mener der er råd til en motorcykel,  til 60.000 kr, ville der også have været råd til ca 100 ture i zoo for 4 personer.

Sikke et FJOLS! 

Anmeld

1. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Altså vi har jo ikk fælles økonomi men betaler halvt af hver og har derfra vores egne penge..... Men når man bor sammen og har børn sammen vil jeg nok mene man er fælles om beslutningerne.....

Han har for et par mdr siden været ude for at købe vandscooter med en kammerat i samme prisklasser, men der satte jeg hælen i. Der havde han ugen før sagt nej til campingvogn og ferie.

Jeg blander mig normalt ikk i hans penge men sådan en handling gør mig gal og ked af det fordi han vælger vores fælles muligheder fra

Min mand og jeg har også hver vores konto, vi betaler halvdelen hver til fællesudgifter o.s.v. 

Han kunne ikke DRØMME om at bruge så mange penge uden at det var en fælles beslutning. Og det på trods af at han tjener væsentligt flere penge end jeg og i princippet kunne gøre som han ville med sine penge.

Det handler om respekt og prioritering af familien.

Anmeld

1. august 2014

Lilotte87

Sikke en RØV!!!! Tænk at han synes en motorcykel er vigtigere end ferie med sin familie. 

Du skulle næsten vise ham tråden her, så kan han da glæde sig over, at det ikke er nogen af os han har børn med! 

Anmeld

1. august 2014

Lenats31

SHIT MAND jeg var blevet sur

Anmeld

1. august 2014

EnGodMor

Wao

Jeg tænker lidt at hvis du overhovedet ikke reagerer på det med hans køb, men bare accepterer alt det han siger og Gør, så ved han at han vil hver en tid bare kan møve dig rundt om hans lillefinger.

Syntes sgu det er synd for dig, havde det Været mig havde han valget om at leverer den tilbage eller at han kunne blive alene.

Anmeld

1. august 2014

Lenats31

Han kan sove for sig selv i sit eget rum i nogen tid kan han

Anmeld

1. august 2014

Dafnies

Min mand havde godt nok fået lov at sove på kolde skind et par dage hvis han havde lavet det nummer!! Øv, jeg synes det er synd for dig, at du og børnene bliver tilsidesat på den måde

Anmeld

2. august 2014

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Min største drøm er bryllup.... Både pga hvid brud, romantik og så videre men da bestemt også for at sikre vores børn og hinanden....
Men min mand si'r at da vi jo gerne vil have et flot bryllup har vi ikk råd, hvor jeg så har foreslået at vi kunne spare op, men det mener han bestemt ikk der er råd til....

Ydermere ønsker vi en campingvogn, så vi som familie kan komme lidt væk fra hverdagen.... Vi arbejder begge hjemme..... Vi har kigget flere gange men har hver gang valgt fra for at spare de ekstra 5-600,-kr om md....

Hver gang vi snakker om noget uanset pris, har vi ikk råd mener han.

Igår foreslog jeg Zoologisk have med børnene men det kunne der bestemt ikk være tale om!!

Ja................

Nu har han så i dette øjeblik præsteret at købe en motorcykel til 60.000,- kr med en udbetaling på 5000,- kr!!!!!!!!!
Hvad?????!!!!!!
:-0

Er det rimeligt synes I??

Jeg må sige at jeg er skuffet.....

Måske skulle du overveje at skifte ham ud? Han lyder som et kæmpe fjols!!

Anmeld

2. august 2014

stjernehimmel

Handling tæller mere end ord..... og hans handlinger viser for mig at han er vigtigere end jer...

og helt ærlig..... der har i sku fortjent langt bedre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.