når pladsen er trang... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2014

Hugoline.

Jeg tror det bliver ret svært, og I ikke skal være så kræsne med beliggenheden. Så må din kæreste overleve at flytte lidt væk. Hvad regner han med? At skulle bo på 54 kvm indtil drømmeboligen måske aldrig dukker op?

At få en billig lejebolig med have er nærmest umuligt at få i København, selvom min kæreste har stået på venteliste i ca 30 år.

Der er til gengæld ledige rækkehuse i Helsinge via AaB.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Kay

Hugoline. skriver:

Jeg tror det bliver ret svært, og I ikke skal være så kræsne med beliggenheden. Så må din kæreste overleve at flytte lidt væk. Hvad regner han med? At skulle bo på 54 kvm indtil drømmeboligen måske aldrig dukker op?

At få en billig lejebolig med have er nærmest umuligt at få i København, selvom min kæreste har stået på venteliste i ca 30 år.

Der er til gengæld ledige rækkehuse i Helsinge via AaB.

Vi har begge en ide om at blive boende her indtil vi finder det rigtige så ja det er det han forestiller sig 

Men nu er Hillerød jo heller ikke København og jeg flytter ikke til København igen, 2 år på Nørrebro var rigeligt for mig

Anmeld

28. juli 2014

Chevro

Kay skriver:

Ja som dem der har fulgt med ved, så bor vi på 54 Kvm, med snart 2 børn... og det er sgu trangt,

I 2 1/2år har vi ledt efter noget større som vi har råd til, da det er ret dyrt at bo her i Lyngby... som er det kompromis vi har kunne nå frem til indtil nu...

Min mand er født og opvokset i København, og jeg i Gilleleje...så det med at finde en by hvor vi begge føler os til pas er meget svært, med nu er han gået med til at kigge på Hillerød...

Så hjælp kære kvinder og mænd her inde... kender i nogle private udlejere, eller boligselskaber i Hillerød der har noget vi kan bo i, vi har et krav... og det er at der skal være have...

Hjælp hjælp hjælp om så ikke med andet så med at krydse fingre

Kan desværre ikke hjælpe (:
Men 54 kvm :O !? Stor respekt!

Hvor er det vildt i har kunnet klare det ;-)

Vores stue er 55!

Anmeld

28. juli 2014

Kay

Chevro skriver:

Kan desværre ikke hjælpe (:
Men 54 kvm :O !? Stor respekt!

Hvor er det vildt i har kunnet klare det ;-)

Vores stue er 55!

Altså det kræver noget smart tænkning i indretningen men vi har Hvad vi skal bruge, spisebord, sofa, som også er vores seng, børneværelse og ja børne værelse... og så en lille have

Anmeld

28. juli 2014

SussieThyssen

Kay skriver:

ja ved det... men vi vil ikke langt væk fra familien... slet ikke fra min familie da de gør så meget for elna og gerne ville kunne gøre mere hvis vi boede tættere på...

Det er jo forståeligt nok

Anmeld

28. juli 2014

ano14316

Kay skriver:

Altså det kræver noget smart tænkning i indretningen men vi har Hvad vi skal bruge, spisebord, sofa, som også er vores seng, børneværelse og ja børne værelse... og så en lille have

Vi bor også småt på 50 kvm med 2 børn, synes sagtens det kan lade sig gøre... Men have er et must når man bor så småt...

Anmeld

28. juli 2014

Kay

ano14316 skriver:

Vi bor også småt på 50 kvm med 2 børn, synes sagtens det kan lade sig gøre... Men have er et must når man bor så småt...

Ja man lære at indrette smart og vil gerne indrømme at havde vi ikke haft haven, så var jeg død nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.