når pladsen er trang... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2014

ESV

Kay skriver:

Ja som dem der har fulgt med ved, så bor vi på 54 Kvm, med snart 2 børn... og det er sgu trangt,

I 2 1/2år har vi ledt efter noget større som vi har råd til, da det er ret dyrt at bo her i Lyngby... som er det kompromis vi har kunne nå frem til indtil nu...

Min mand er født og opvokset i København, og jeg i Gilleleje...så det med at finde en by hvor vi begge føler os til pas er meget svært, med nu er han gået med til at kigge på Hillerød...

Så hjælp kære kvinder og mænd her inde... kender i nogle private udlejere, eller boligselskaber i Hillerød der har noget vi kan bo i, vi har et krav... og det er at der skal være have...

Hjælp hjælp hjælp om så ikke med andet så med at krydse fingre

Jeg bor i Gørløse som ligger 8-10 min fra Hillerød og tror ikke det er så svært at finde bolig her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

Monski

Kay skriver:

hvorfor skal i flytte der fra?? 

Vi vil bare gerne har noget mere plads og så især en have! Men det er svært at finde her.
Vil allerhelst blive boende i Værløse, alt er bare så trygt for børnene.
- udover størrelsen på vores lejlighed er det ideelt, vi kan se børnehaven fra lejligheden (tror der er 10 m ) skolen ligger 100 m væk, min bror bor 20 m væk, mine forældre bor 100 m væk, selv min farmor bor her - så der er altid nogle tæt på og jeg er totalt familie menneske, så det er vigtig for mig

Anmeld

27. juli 2014

SussieThyssen

Kay skriver:

ja... tjekker dagligt... 

store villaer til 14000 -20000 pr md. eller små værelser... 

Ja det er stygt hvis man vil bo derinde.
Drog I nedad mod midtsjælland, så kunne I jo finde masser af dejlige huse til den pris og langt billigere

Anmeld

28. juli 2014

Kay

ESV skriver:

Jeg bor i Gørløse som ligger 8-10 min fra Hillerød og tror ikke det er så svært at finde bolig her.

tak men sagen er den at jeg har kæmpet 5 år for at overbevise ham om at hillerød ikke er på landet... vi snakker en ægte københavner.... og selvom s toget køre til hillerød mener han stadig at det er på landet... 

så jeg får ham aldrig "så langt ud" som gørløse.... 

Anmeld

28. juli 2014

Kay

Monski skriver:

Vi vil bare gerne har noget mere plads og så især en have! Men det er svært at finde her.
Vil allerhelst blive boende i Værløse, alt er bare så trygt for børnene.
- udover størrelsen på vores lejlighed er det ideelt, vi kan se børnehaven fra lejligheden (tror der er 10 m ) skolen ligger 100 m væk, min bror bor 20 m væk, mine forældre bor 100 m væk, selv min farmor bor her - så der er altid nogle tæt på og jeg er totalt familie menneske, så det er vigtig for mig

ja så skal det dælemer også være helt rigtig, og til den helt rigtige pris før man flytter 

Anmeld

28. juli 2014

Kay

SussieThyssen skriver:

Ja det er stygt hvis man vil bo derinde.
Drog I nedad mod midtsjælland, så kunne I jo finde masser af dejlige huse til den pris og langt billigere

ja ved det... men vi vil ikke langt væk fra familien... slet ikke fra min familie da de gør så meget for elna og gerne ville kunne gøre mere hvis vi boede tættere på...

Anmeld

28. juli 2014

ESV

Kay skriver:

tak men sagen er den at jeg har kæmpet 5 år for at overbevise ham om at hillerød ikke er på landet... vi snakker en ægte københavner.... og selvom s toget køre til hillerød mener han stadig at det er på landet... 

så jeg får ham aldrig "så langt ud" som gørløse.... 

Jeg kan sagtens se problemet her var det mig der ikke ville så langt væk fra Kbh men må indrømme at jeg trives her og elsker det! Og jeg er også ægte københavner født på Nørrebro så kan godt forstå din mand faktisk! Men hjælper det ikke at tale med ham om det en lille by vil kunne give jeres børn?? Det er i hvert fald noget af det der fik mig vendt om. Og så huspriserne. Det var en meget væsentlig faktor!

Anmeld

28. juli 2014

Kay

ESV skriver:

Jeg kan sagtens se problemet her var det mig der ikke ville så langt væk fra Kbh men må indrømme at jeg trives her og elsker det! Og jeg er også ægte københavner født på Nørrebro så kan godt forstå din mand faktisk! Men hjælper det ikke at tale med ham om det en lille by vil kunne give jeres børn?? Det er i hvert fald noget af det der fik mig vendt om. Og så huspriserne. Det var en meget væsentlig faktor!

I hans optik kan København give mere end en lille by, det der har fået ham videre end Lyngby, er prisen... stoget, hjælpen vi kan få aaf mine forældre, mine jobmuligheder tættere på hjemmet og at jeg lover at hvis det ikke er til at holde ud et år efter vi er flyttet så flytter vi igen det lovede jeg også da vi flyttede til Lyngby... og der faldt han fint til  

Anmeld

28. juli 2014

ano14316

Kay skriver:

Ja som dem der har fulgt med ved, så bor vi på 54 Kvm, med snart 2 børn... og det er sgu trangt,

I 2 1/2år har vi ledt efter noget større som vi har råd til, da det er ret dyrt at bo her i Lyngby... som er det kompromis vi har kunne nå frem til indtil nu...

Min mand er født og opvokset i København, og jeg i Gilleleje...så det med at finde en by hvor vi begge føler os til pas er meget svært, med nu er han gået med til at kigge på Hillerød...

Så hjælp kære kvinder og mænd her inde... kender i nogle private udlejere, eller boligselskaber i Hillerød der har noget vi kan bo i, vi har et krav... og det er at der skal være have...

Hjælp hjælp hjælp om så ikke med andet så med at krydse fingre

Prøv at kigge på ullerødbyen i Hillerød, det er nyt byggeri og der ligger en super god institution...
Ellers så kig på sophienborg der er både rækkehuse og bloklejligheder..
Boligselskabet Nordsjælland..

Anmeld

28. juli 2014

Kay

ano14316 skriver:

Prøv at kigge på ullerødbyen i Hillerød, det er nyt byggeri og der ligger en super god institution...
Ellers så kig på sophienborg der er både rækkehuse og bloklejligheder..
Boligselskabet Nordsjælland..

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.