når pladsen er trang... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2014

Kay

SussieThyssen skriver:

Har I kigget på bolig.dk ???

ja... tjekker dagligt... 

store villaer til 14000 -20000 pr md. eller små værelser... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

klmf

Kay skriver:

ja... og så er vi også uden for familiens                   rækkevigde... da alt mandens bor i kbh og midtsjælland og alt min i gilleleje 

det holder jeg ik til 

I må tilbage til hvor der er bedsteforældre i farvandet

Anmeld

27. juli 2014

Kay

lotchen skriver:

I må tilbage til hvor der er bedsteforældre i farvandet

jeg får aldrig min mand så langt væk fra byen... bare hillerød er så langt væk som jeg har kæmpet for i 5 år... og der går enda s tog og det hele... 

tiæld er mit forhold til svigerfamilien så "fabelagtig" at jeg hellere tager livet af mig selv end at bo i en radius på 15 min. eller der under fra dem 

Anmeld

27. juli 2014

Monski

Kay skriver:

ja... tjekker dagligt... 

store villaer til 14000 -20000 pr md. eller små værelser... 

Åh det er så frustrerende! Vi kigger også og har som jer ét krav .. Have!
Men som du skriver kan man få kæmpe villaer eller værelse vi giver snart op

Anmeld

27. juli 2014

Kay

Monski skriver:

Åh det er så frustrerende! Vi kigger også og har som jer ét krav .. Have!
Men som du skriver kan man få kæmpe villaer eller værelse vi giver snart op

troede jeg havde givet op for lææænge siden...  men det har givet mig et lille håb at han nu åbner sig for hillerød

Anmeld

27. juli 2014

Monski

Kay skriver:

troede jeg havde givet op for lææænge siden...  men det har givet mig et lille håb at han nu åbner sig for hillerød

Vi kiggede også i Hillerød og der er en feeeeed lejlighed med have, mener det er en 4 værelses men den var lige præcis for dyr
Tror vi fandt den på boligportalen og den er endda nyrenoveret, men vaskemaskine, tørrertumbler og det hele.

- jeg har også SÅ svært ved at skulle flytte væk fra Værløse, næsten hele min familie bor her og så skal Anthon starte i skole næste år, og han er ikke så god til at falde til nye steder

Anmeld

27. juli 2014

Kay

Monski skriver:

Vi kiggede også i Hillerød og der er en feeeeed lejlighed med have, mener det er en 4 værelses men den var lige præcis for dyr
Tror vi fandt den på boligportalen og den er endda nyrenoveret, men vaskemaskine, tørrertumbler og det hele.

- jeg har også SÅ svært ved at skulle flytte væk fra Værløse, næsten hele min familie bor her og så skal Anthon starte i skole næste år, og han er ikke så god til at falde til nye steder

hvorfor skal i flytte der fra?? 

Anmeld

27. juli 2014

Marts<3

Vi bor på ydre Østerbro... Vi er SMASK forelsket i Lyngby... Men det er ret dyrt. Vi kalder det mini Hellerup... Vi har også kun 60kvm. Og det blir man vanvittig af. Jeg rydder op KONSTANT og vasker op KONSTANT! Selvom vi snart har mulighed for at købe, så er det stadig begrænset hvad vi kan byde på...

Anmeld

27. juli 2014

Kay

Monski skriver:

tror godt jeg ved hvad det er for en  

Anmeld

27. juli 2014

Kay

Marts<3 skriver:

Vi bor på ydre Østerbro... Vi er SMASK forelsket i Lyngby... Men det er ret dyrt. Vi kalder det mini Hellerup... Vi har også kun 60kvm. Og det blir man vanvittig af. Jeg rydder op KONSTANT og vasker op KONSTANT! Selvom vi snart har mulighed for at købe, så er det stadig begrænset hvad vi kan byde på...

lyngby er også en dejlig by ingen tvivl om det... hvis det bare ik var så dyrt var vi også blevet her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.