når pladsen er trang... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
36 svar
4 synes godt om
27. juli 2014

Kay

Ja som dem der har fulgt med ved, så bor vi på 54 Kvm, med snart 2 børn... og det er sgu trangt,

I 2 1/2år har vi ledt efter noget større som vi har råd til, da det er ret dyrt at bo her i Lyngby... som er det kompromis vi har kunne nå frem til indtil nu...

Min mand er født og opvokset i København, og jeg i Gilleleje...så det med at finde en by hvor vi begge føler os til pas er meget svært, med nu er han gået med til at kigge på Hillerød...

Så hjælp kære kvinder og mænd her inde... kender i nogle private udlejere, eller boligselskaber i Hillerød der har noget vi kan bo i, vi har et krav... og det er at der skal være have...

Hjælp hjælp hjælp om så ikke med andet så med at krydse fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

Nadia&Daniel

Kay skriver:

Ja som dem der har fulgt med ved, så bor vi på 54 Kvm, med snart 2 børn... og det er sgu trangt,

I 2 1/2år har vi ledt efter noget større som vi har råd til, da det er ret dyrt at bo her i Lyngby... som er det kompromis vi har kunne nå frem til indtil nu...

Min mand er født og opvokset i København, og jeg i Gilleleje...så det med at finde en by hvor vi begge føler os til pas er meget svært, med nu er han gået med til at kigge på Hillerød...

Så hjælp kære kvinder og mænd her inde... kender i nogle private udlejere, eller boligselskaber i Hillerød der har noget vi kan bo i, vi har et krav... og det er at der skal være have...

Kan desværre ikke hjælpe med det - men hold op hvor jeg kender det (altså med Lyngby) Vi er også begyndt at kigge i andre byer - men der kommer til at gå år før vi "slipper" herfra

Anmeld

27. juli 2014

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Kan desværre ikke hjælpe med det - men hold op hvor jeg kender det (altså med Lyngby) Vi er også begyndt at kigge i andre byer - men der kommer til at gå år før vi "slipper" herfra

Det er vildt at det skal koste så meget... ja det er da en dejlig by men... selv daginstitutions plads er billigere i Hillerød... 

Det er også noget af et der har fået min mand overbevist om at vi skal prøve Hillerød af

Anmeld

27. juli 2014

Lady Marion <3

Praktisk taget umuligt , min datter har kigget efter lejlighed i Hillerød over 1 år nu og må nu gå den tunge vej , har ladet sig skrive op i adskillige boligselskaber med mange års ventetid 

Anmeld

27. juli 2014

Hugoline.

Bor I til leje nu? Hvis ja,har boligselskabet ikke andre boliger, I kan skrive jer op til?

Hvis ikke skal I nok nærmere kigge på ejer- eller andel. Lejeboliger er generelt meget svære at få fingrene i omkring København.

Anmeld

27. juli 2014

SussieThyssen

Kay skriver:

Har I kigget på bolig.dk ???

Anmeld

27. juli 2014

Kay

Hugoline. skriver:

Bor I til leje nu? Hvis ja,har boligselskabet ikke andre boliger, I kan skrive jer op til?

Hvis ikke skal I nok nærmere kigge på ejer- eller andel. Lejeboliger er generelt meget svære at få fingrene i omkring København.

Vi bor til leje nu og ringer til dem i morgen for at høre om vores muligheder... men ved det er svært især når vi vil havde have... Derfor vi prøver at finde en privat udlejer...

Og pt er jeg arbejdsløs og gravid da jeg havde lovning på fastansættelse i mit vikariat men ikke fik det fordi jeg blev gravid, og min mand er i en ret ustabil job situation så banken får vi nok ikke med på at købe,

Anmeld

27. juli 2014

klmf

54 kvm Undskyld, skal lige være med at falde ned af stolen... Jeg synes der kan være trangt hjemme på vores 100 engang i mellem.... I kan flytte til Fyn, der er masser af billige huse

Anmeld

27. juli 2014

Kay

Lady Marion <3 skriver:

Praktisk taget umuligt , min datter har kigget efter lejlighed i Hillerød over 1 år nu og må nu gå den tunge vej , har ladet sig skrive op i adskillige boligselskaber med mange års ventetid 

også derfor vi leder efter en privat udlejer  

2½ år har vi været skrevet op på dab's interne liste i lyngby... så ved hvor svært det er... 

Anmeld

27. juli 2014

Kay

lotchen skriver:

54 kvm Undskyld, skal lige være med at falde ned af stolen... Jeg synes der kan være trangt hjemme på vores 100 engang i mellem.... I kan flytte til Fyn, der er masser af billige huse

ja... og så er vi også uden for familiens                   rækkevigde... da alt mandens bor i kbh og midtsjælland og alt min i gilleleje 

det holder jeg ik til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.