At leve med et rodehovede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg fornemmer at økonomien stresser ham lidt, men om den er skyld i det, tror jeg desværre ikke da han de sidste 6 1/2 år har været sådan her, bare med alle mulige undskyldninger som årsag til hvorfor han ikke gør det.

Men på den anden side er der mange ting han ikke virker til at kunne overskue

Er der nogen måde jeg kan pejle mig lidt mere ind påtog det er dep eller stress, så linnedet måske alliere mig med hans mor i forsøget på at få ham til at modtage noget hjælp.

Du har givet mig lidt at tænke over. Vil jo ikke kræve mere af ham end jeg kan give, men jeg kan bare mærke at jeg føler mig slidt, træt og taget forgivet.

Det er bare oprydning efter sig selv jeg meget gerne ville have han gjorde. Da jeg fortrækker at bruge dagen på min søn og ikke på at rydde op hele tiden.

At efterlade ham alene med det hele 1 dag hjælper intet for han laver ikke noget og næste dag står jeg så med endnu mere arbejde.

Ok så kan det være noget andet.

Der er på nettet en del tests for stress og depression, om man kan finde nogle man kan tage på andres vegne ved jeg ikke, men du kan jo prøve.

Da jeg gik ned med stress kunne jeg ikke overkomme noget som helst og det kunne jeg heller ikke i lang tid inden, jeg så det bare ikke som værende usundt, bare at jeg lige skulle over et eller andet på job, lige skulle have lidt ferie liiiige skulle alt muligt og så blev det nok bedre, det gjorde det bare ikke.

Forstår han ikke vigtigheden af at du bruger tiden med jeres søn frem for oprydning efter ham?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Ok så kan det være noget andet.

Der er på nettet en del tests for stress og depression, om man kan finde nogle man kan tage på andres vegne ved jeg ikke, men du kan jo prøve.

Da jeg gik ned med stress kunne jeg ikke overkomme noget som helst og det kunne jeg heller ikke i lang tid inden, jeg så det bare ikke som værende usundt, bare at jeg lige skulle over et eller andet på job, lige skulle have lidt ferie liiiige skulle alt muligt og så blev det nok bedre, det gjorde det bare ikke.

Forstår han ikke vigtigheden af at du bruger tiden med jeres søn frem for oprydning efter ham?

Okay, det vil jeg have med i baghovedet. Tak

Håber du har fået det bedre

Både og han mener jo at jeg så bare kan lade det stå osv. Men jeg har jo ikke lyst til at gå rundt i hans snavsede vasketøj og bordene skal jo være rene osv. Plus vi rigtig tit har legebesøg pg så ser jeg gerne at mit hjem ikke ligner en svinesti

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.