tarkoflen skriver:
Jamen hvis du passer jeres søn og driver en legestue, og der ud over har nogle fysiske og måske skavanker der skal tages hensyn til, så skal du jo ikke tage læsset. Jeg tænkte mere på hvis l havde valgt at du var hjemmegående.
Kan den depression være blevet værre fordi han ikke har fået hjælp?
Jeg håber at l kan finde en løsning der kan hjælpe dig så du får noget overskud og ikke føler at alt hænger på dig.

Jeg er enig, men tror i bund og grund ikke han ser min dag som værende særlig krævende, men det er den.
Jeg er i tvivl. For på nogle punkter kunne jeg godt tro det. Men han var meget anderledes den gang. Han kunne ikke knytte sig til vores barn og slet ikke forlige sig med rollen som far og deltog faktisk slet ikke.
Det kan han heldigvis nu. Men i den periode var jeg jo 100% tvunget til at gøre tingene selv, da han ikke var der hverken fysisk eller psykisk.
Og han endte jo så med at skride fra det hele.
Nu er han der, så meget som han nu formår. Tror ikke det ligger helt naturligt til ham, men han gør sit bedste og ønsker at tilbringe tid med os begge og vægter tiden med os højt, hvor det før ikke blev prioriteret ret højt.
I hverdagen kan han godt have travlt og derfor prøver jeg at være meget large. Og står faktisk for alt husligt, dog ville jeg værdsætte, som før skrevet at han ryddede op efter sig selv.
Men nu har han haft ferie siden start juni og kun jobbet lidt i ny og næ og så synes jeg jo godt han kunne deltage noget mere. Da han har tiden og i og med han er her hele tiden bliver der også bare brugt mere service osv.
Anmeld