Nu ligger faren faktisk i sengen, da moderen står ude på altanen og er i gang med at putte deres søn. Pigen kalder og ingen respons, hvorefter hun kalder på din mor. Faren reagere stadig ikke selvom det åbenbart ikke er til at overhøre. Han er nok træt og dette er da forståeligt! Men moren er vel lige så træt.
Og ja hun kunne godt have bedt ham om at tage tøjet af sønnen i stedet for at overtage, men hvis dette er sket gentagne gange så forstår jeg faktisk godt at hun synes det er nemmere at gøre selv.
Selvfølgelig skal hun da reagere! Havde hun ikke gået med ham, havde sønnen ligget og kogt hele morgenen også. Og nej jeg tror ikke faren har gjort noget som helst af ond vilje overhovedet! Men derfor skal de da have talt om det, og kan godt forstå hun er sur, når hun står alene med to børn og far ligger i sengen og sover videre .. Det er min mening.
Det sidste med at hun står med to børn, er jo en aftale at de har lavet, at han sover længe den dag. Så det kan hun ikke blive sur over. Pigen vågnede jo, så hun ville være oppe, og næste gang er det hende der sover længe og han sidder med to børn.
Ja, men vi kender kun til denne gang, hun siger jo ikke noget om at det er sket før, at han har givet det forkerte tøj på, og hun ved ikke hvordan der var på værelset, da de blev puttet.
Ja, hun kaldte en gang uden at der bliver reageret, men det er stadigvæk sin mor hun kalder på, hvis altaen er i soveværelset(Siden hun kan snakke med manden), kan hun vel sagtens lade drengen stå, mens faren hører efter.
Jeg siger heller ikke at hun ikke skal reagere, men jeg synes hun bliver ret grov i munden, med de ting hun kalder ham.
Og ja de skal da nok snakke om det, men jeg synes hun skal slappe lidt af med navnene, og så måske stole på ham.
Jeg havde nok bare sagt til ham, tag bodyen af ham(blive stående til det var gjort og så var det. Hvorfor tager ham op af sengen og et andet sted hen? Kunne vel godt have åbnet vinduet lidt, når det alligevel er morgen. for hvis han kan sove ude på altaen, kan han vel også sove med lys og åbent vindue.
Han begik en fejl, han havde været oppe flere gange(Står ikke om hun har været oppe flere gang, men i hvert fald en gang, på grund af et mareridt)