Tivoli eller bakken med 3 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2014

stm2812

mor:) skriver:

Altså Tivoli ligger jo i centrum lige ved Hovedbanegården mens Bakken ligger i Charlottenlund. (Tror der er 10km imellem)

Nu ved jeg ikke om i er i bil eller det offentlige og hvor jeres sommerhus ligger. Men med toget tager det ca 20-25min. fra hovedbanen, så det er ikke så slemt 

Men skal i på Bakken vil jeg klart anbefale at tage tidligt afsted og gå en tur i dyrehaven. Det er super hyggeligt bare at gå og kigge på hjorte, egern og hvad der ellers krydser ens vej Vi har nogle gange taget en hestevognstur og er blevet sat af lidt længere ind i dyrehaven og så gået tilbage 

Troede faktisk at bakken lå meget tættere på tivoli. Ved ikke hvad jeg havde forestillet mig Har jo været i tivoli før

Men bliver det bakken vil vi da helt klart tage i dyrehaven også Det lyder super hyggeligt. Tusind tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Troede faktisk at bakken lå meget tættere på tivoli. Ved ikke hvad jeg havde forestillet mig Har jo været i tivoli før

Men bliver det bakken vil vi da helt klart tage i dyrehaven også Det lyder super hyggeligt. Tusind tak for hjælpen

Hehe. Det havde da også været nemmere hvis al ting lå ved siden af hinanden

Jeg håber I får en rigtig god tur og god ferie

Anmeld

23. juli 2014

modesty

stm2812 skriver:

Og det er ikke kun hvis man kommer i en weekend hen ad aftentid det er sådan på bakken ?

Men lyder da virkelig til at den rasmus klump legeplads er helt fantastisk. Den har flere fremhævet

Muligvis det er mest om aftenen og i weekenderne, det skal jeg ikke kunne sige. 

Anmeld

23. juli 2014

modesty

stm2812 skriver:

I skal tage toget til Klampenborg St. hvis I er med tog. Og så kan I gå gennem Dyrehaven til Bakken. Dyrehaven er dejlig, og jeres datter vil helt sikkert elske en hestevognstur.

Anmeld

23. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
modesty skriver:

I skal tage toget til Klampenborg St. hvis I er med tog. Og så kan I gå gennem Dyrehaven til Bakken. Dyrehaven er dejlig, og jeres datter vil helt sikkert elske en hestevognstur.

Gud ja det er da klampenborg og ikke Charlottenlund. 

Sorry ts - min fejl. 

Anmeld

23. juli 2014

Clisolka

stm2812 skriver:

Vi skal i uge 34 i sommerhus på sjælland hvoraf vi en af dagene vil ind til kbh. Vi havde egentlig besluttet os for at vi ville i tivoli, men har af flere fået af vide at bakken er bedre når vi har en pige på 3 år (har ikke været i tivoli i 4 år nu, og aldrig på bakken)

hvad er jeres erfaring??

i forvejen skal vi også i bonbonland og evt sommerland sjælland (kan ikke helt finde ud af om det er noget ved) nogle af de andre dage

Jeg stemmer for bakken med en 3-årig! 

Jeg har netop lige haft mine tumlinger med i Sommerland Sj. i dag - og med en snart 4-årig med krudt i numsen, så var det perfekt! Der var masser af ting, som hun kunne prøve, så det vil jeg varmt anbefale 

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

mor:) skriver:

Hehe. Det havde da også været nemmere hvis al ting lå ved siden af hinanden

Jeg håber I får en rigtig god tur og god ferie

Ja lige præcis. Sådan er det jo næsten her i jylland

Og tusind tak skal du have

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

modesty skriver:

Det tror jeg bestemt også hun vil Og det skriver jeg mig lige bag øret. Tusind tak

Anmeld

23. juli 2014

Monski

stm2812 skriver:

Vi skal i uge 34 i sommerhus på sjælland hvoraf vi en af dagene vil ind til kbh. Vi havde egentlig besluttet os for at vi ville i tivoli, men har af flere fået af vide at bakken er bedre når vi har en pige på 3 år (har ikke været i tivoli i 4 år nu, og aldrig på bakken)

hvad er jeres erfaring??

i forvejen skal vi også i bonbonland og evt sommerland sjælland (kan ikke helt finde ud af om det er noget ved) nogle af de andre dage

Jeg synes Bakken er alt for dyrt. Vi har lige været der med Anthon på 4 og der er bare ikke særlig mange ting han kan prøve.
Vi købte det lille turarmbånd, men nogle af forlystelserne måtte vi ikke komme med i så dem mætte han ikke prøve, plus at vi skulle betale hver gang vi så skulle med ham i nogle af det andre - så det blev hurtigt meget dyrt. - tror der var 3-4 ting han ville prøve.

Tivoli er selvfølgelig også lidt dyrt men der er bare lidt hyggeligere og så er der også Rasmus klump legepladsen som er mega fed

Vi har også lige været i bonbonland og dét er fedt!! Der er såååå mange ting til børnene så vi endte med at tage derned to dage i træk (anden dag er gratis)

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

Clisolka skriver:

Jeg stemmer for bakken med en 3-årig! 

Jeg har netop lige haft mine tumlinger med i Sommerland Sj. i dag - og med en snart 4-årig med krudt i numsen, så var det perfekt! Der var masser af ting, som hun kunne prøve, så det vil jeg varmt anbefale 

Det lyder også som om det er et hyggeligt sted, så det er jeg glad for at du skriver. Elsker at være i forlystelsesparker, så det er om at prøve nogle forskellige steder når chancen byder sig.

tusind tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.