Tivoli eller bakken med 3 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.152 visninger
40 svar
20 synes godt om
23. juli 2014

stm2812

Vi skal i uge 34 i sommerhus på sjælland hvoraf vi en af dagene vil ind til kbh. Vi havde egentlig besluttet os for at vi ville i tivoli, men har af flere fået af vide at bakken er bedre når vi har en pige på 3 år (har ikke været i tivoli i 4 år nu, og aldrig på bakken)

hvad er jeres erfaring??

i forvejen skal vi også i bonbonland og evt sommerland sjælland (kan ikke helt finde ud af om det er noget ved) nogle af de andre dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

put

stm2812 skriver:

Vi skal i uge 34 i sommerhus på sjælland hvoraf vi en af dagene vil ind til kbh. Vi havde egentlig besluttet os for at vi ville i tivoli, men har af flere fået af vide at bakken er bedre når vi har en pige på 3 år (har ikke været i tivoli i 4 år nu, og aldrig på bakken)

hvad er jeres erfaring??

i forvejen skal vi også i bonbonland og evt sommerland sjælland (kan ikke helt finde ud af om det er noget ved) nogle af de andre dage

Jeg kan personligt bedst lide Bakken. Vi var derhenne i sidste uge.. Vores søn på 3 år var helt vild over alle de sjove ting han kunne prøve. Det var en stor succes! �� jeg vil anbefale at i køber et børne armbånd fremfor billetter som hurtigt bliver opbrugt. 

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

put skriver:

Jeg kan personligt bedst lide Bakken. Vi var derhenne i sidste uge.. Vores søn på 3 år var helt vild over alle de sjove ting han kunne prøve. Det var en stor succes! �� jeg vil anbefale at i køber et børne armbånd fremfor billetter som hurtigt bliver opbrugt. 

Det lyder godt havde også kigget på nettet på turbåndet, men det der undrede mig var at der stod med småt det var til 11 børneforlystelser. Er der virkelig kun 11?  Eller er det fordi man skal købe det store turbånd til dem og så kan man prøve flere?

Anmeld

23. juli 2014

modesty

stm2812 skriver:

Det lyder godt havde også kigget på nettet på turbåndet, men det der undrede mig var at der stod med småt det var til 11 børneforlystelser. Er der virkelig kun 11?  Eller er det fordi man skal købe det store turbånd til dem og så kan man prøve flere?

Hun er jo kun 3, så der er masser af forlystelser hun ikke må prøve.

Anmeld

23. juli 2014

stjernehimmel

vi var i tivoli (friheden) og der var mindre end 11 forlystelser for de helt små 

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

modesty skriver:

Hun er jo kun 3, så der er masser af forlystelser hun ikke må prøve.

Ja selvfølgelig. Og nu ved jeg heller ikke størrelsen på bakken. Men når vi f.eks er vant til steder som djurs sommerland hvor hun må rigtig meget (ved godt det ikke kan sammenlignes) men så lyder 11 bare ikke af meget. Men det kommer jo selvfølgelig også an på hvad slags forlystelser det er jo. 

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

stjernehimmel skriver:

vi var i tivoli (friheden) og der var mindre end 11 forlystelser for de helt små 

Det vil jeg godt tro. Er mange år siden jeg har været der men kan i det hele taget ikke mindes der var specielt mange forlystelser. Men igen, så er det jo nok ogaå hvad man er vant til og hvor 'forkælet' man har været i andre forlystelsesparker

Anmeld

23. juli 2014

Isabella_mor

bakken er bedst, især fordi at man kan købe et hæfte med de der humørkuponer, så kan mor og far nemlig også tage med i forlystelserne uden at det koster en bondegård..

og så er der bare mere til de små størrelser på bakken. 

Anmeld

23. juli 2014

Lotus86

Jeg er personligt mest til Tivoli, og vi var der forleden dag med vores søn der lige er blevet 3, det var et kæmpe hit, og der var masser af ting han kunne prøve, også flere ting som ikke kun er for de helt små. Der er også en stor lækker Rasmus Klump legeplads, det var også et hit

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

Isabella_mor skriver:

bakken er bedst, især fordi at man kan købe et hæfte med de der humørkuponer, så kan mor og far nemlig også tage med i forlystelserne uden at det koster en bondegård..

og så er der bare mere til de små størrelser på bakken. 

Nårh for søren. Troede bare alle skulle have et turbånd, hvilket der selvfølgelig ikke er nogen grund til når vi ikke skal prøve noget uden hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.