Tivoli eller bakken med 3 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2014

spj

Jeg er mest til Tivoli.
Vi var det sidste år hvor min datter var 3 og hun havde bare en fest. Der var så mange ting hun kunne prøve og der er bare så hyggeligt i Tivoli.

Vi var også i sommerland Sjælland sidste år og det var også bare så hyggeligt. Der er også rigtig mange ting til børn på den størrelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

stm2812

spj skriver:

Jeg er mest til Tivoli.
Vi var det sidste år hvor min datter var 3 og hun havde bare en fest. Der var så mange ting hun kunne prøve og der er bare så hyggeligt i Tivoli.

Vi var også i sommerland Sjælland sidste år og det var også bare så hyggeligt. Der er også rigtig mange ting til børn på den størrelse.

Så må sommerland sjælland også hellere komme på listen Tak. 

Der er godt nok mange delte meninger omkring tivoli og bakken. Kan være man bare skal tage begge steder når nu man alligevel er der

Anmeld

23. juli 2014

Isabella_mor

stm2812 skriver:

Nårh for søren. Troede bare alle skulle have et turbånd, hvilket der selvfølgelig ikke er nogen grund til når vi ikke skal prøve noget uden hende

jeg synes oftest det bedst kan betale sig med de der humørkuponer når man har så små børn og man måske ikke selv er en vildbasse...  

og så kan mor og far jo skiftes til at prøve med lillen

Anmeld

23. juli 2014

Albertsen92

Bakken synes jeg er langt hyggeligere.. Vi tager tit derind, og min nevø på 3 år elsker at være der, og jeg vil sige der er mere end rigeligt at prøve for ham. Der er så skønt på Bakken

Og og som en anden siger er sommerland Sjælland også super hyggeligt. Der er også vandland

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

Isabella_mor skriver:

jeg synes oftest det bedst kan betale sig med de der humørkuponer når man har så små børn og man måske ikke selv er en vildbasse...  

og så kan mor og far jo skiftes til at prøve med lillen

Tvivler på nogen af os gider tage en forlystelse alene, mens den anden holder øje med Ronja, så det virker da helt bestemt som den bedste løsning Tak for at du gjorde mig opmærksom på det

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

Albertsen92 skriver:

Bakken synes jeg er langt hyggeligere.. Vi tager tit derind, og min nevø på 3 år elsker at være der, og jeg vil sige der er mere end rigeligt at prøve for ham. Der er så skønt på Bakken

Og og som en anden siger er sommerland Sjælland også super hyggeligt. Der er også vandland

Kiggede også lige lidt mere grundigt på deres hjemmeside (hvilket jeg nok skulle have startet med) og syntes faktisk deres forlystelser til børn ser rigtig hyggelige ud 

Vil afsted NU!!!

Er ikke sikkert vandland er aktuelt når vi når uge 34. Men man kan da håbe. Det ville være lækkert

Anmeld

23. juli 2014

Isabella_mor

stm2812 skriver:

Tvivler på nogen af os gider tage en forlystelse alene, mens den anden holder øje med Ronja, så det virker da helt bestemt som den bedste løsning Tak for at du gjorde mig opmærksom på det

det var så lidt da  

Anmeld

23. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Helt klart tivoli. Der er flere ting som han kan prøve og rasmus klump legepladsen er super. 

Men det fede ved bakken er selvfølgelig at man kan komme tidligt og gå en tur i dyrehaven. Jeg bryder mig ikke om selve bakken. 

Anmeld

23. juli 2014

stm2812

mor:) skriver:

Helt klart tivoli. Der er flere ting som han kan prøve og rasmus klump legepladsen er super. 

Men det fede ved bakken er selvfølgelig at man kan komme tidligt og gå en tur i dyrehaven. Jeg bryder mig ikke om selve bakken. 

Er der en speciel grund til du ikke bryder dig om bakken? 

Anmeld

23. juli 2014

sne190810

Jeg ville vælge Tivoli.

Jeg var på Bakken i foråret med min datter, hvor hun var 3 1/2 år. Ikke nogen særlig stor succes, og syntes det var dyrt med alle deres humørkuponer desuden syntes jeg bare Tivoli er et lidt bedre børnevenligt sted, hvor der på Bakken nogle dage godt kan være et lidt andet klientel.

Men tror det er en smagssag, om man er til det ene eller andet så det er nok noget i selv må mærke efter om, hvad i har lyst til ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.