hej ! Så lige dit råb om hjælp.
Deter så pinsomt at være forstoppet, og oveni det oplever duat du ikke bliver lyttet til. Det er også pinsomt.
jeg mener du skal slå i bordet og bede om en henvisning til en afdeling hvor de er specialitister i forstoppelse.
Du skal have taget diverse blodprøver, incl enzymer.afføringsprøver hvis ikke de er taget.
Man kan lave en tyndtarmspassageundersøgelse, for at se om maden passerer igennem på en normal tid, eller om den er forsinket.
En røntgen undersøgelse af tyktarmen kan også give svar om der er noget der trykker, en streng eller andet.
Indtil da har jeg et par husråd til dig, som forhåbentlig kan hjælpe dig til at få hul igennem.
Start din morgen med 1-2 glas vand, inden du spiser.
Der kan købes Molkosan i helsekosten som også hjælper maven, deter noget ostevalle. mælkesyrebakterier er også godt for tarmen.
Der kan købes afføringste, som kan give det skub der skal til.
Har du mon prøvet at spise magnesia fast. det er ikke et afføringsmiddel, men et stof der gør at tarmindholdet bliver blødere. Det kan du spise når der er kommet gang i maven.
Laxoberaldråber kan også være gode når du er massivt forstoppet.
Det lyder som du spiser sundt og får drukket det vand du skal. Alligevel tænker jeg om du får de nødvendige fedtstoffer til at smøre tarmen?
At ligge på gulvet og cykle med benene så du rammer dine tarme , kan sætte gang i dem.
Håber dette kan inspirere dig . Ønsker dig rigtig meget god bedring, håber snart du får det bedre.