Chevrolet Spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2014

Jj1709

Lenats31 skriver:

3 selepuder med ryg på bagsædet i en Spark?

Glem det!

Nej bare 3 ganske alm selepuder uden ryg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Jj1709

Dorthe1986 skriver:

Jeg har en 1,2 og den magter fint bakker Den anden dag klarede min nærmest bjergkørsel

Men at have tre selepuder bagi, kan du nok godt skyde en hvid pil efter. Der kan sidde tre smalle voksne bagi. Desværre

Okay, så er det nok rigtigt med at det bare er 1,0 der er lidt sløv i det! 

Jeg tager ud til en forhandler og prøver, jeg SKAL se med mine egne øjne at de ikke kan være der!  

Anmeld

8. juli 2014

Jj1709

Lenats31 skriver:

3 stole i den gruppe (gruppe 3) = en bil med 3 fulde sæder bagi.

Hvad med Citroen Berlingo?

Berlingo ligger på min top 3 hadeliste over biler, så den bliver det ihvertfald ikke! 

Anmeld

8. juli 2014

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg har en Spark og ja den er da lidt død men hvis man bare ikke skal accelere på en bakke så går den fint op af hvis man har et ordentligt tempe inden bakken (Læs ikke mere end det tilladte selvfølgelig) 

Vi har en selepude med ryglæn bagi hver 2 weekend og jeg vil tro det bliver kneben med 2 selepuder, hvis det skal kunne lade sig gøre skal den midterste spænden inden den ved siden af sættes helt tæt på den. og jeg tror endda de vil sidde en smule skævt. Men det kan du jo afprøve  

Men det midterste sæde er ik det største og man sidder lidt klæmt når man sidder 3 på bagsædet   

Anmeld

8. juli 2014

Jj1709

SANIE89 skriver:

Jeg har en Spark og ja den er da lidt død men hvis man bare ikke skal accelere på en bakke så går den fint op af hvis man har et ordentligt tempe inden bakken (Læs ikke mere end det tilladte selvfølgelig) 

Vi har en selepude med ryglæn bagi hver 2 weekend og jeg vil tro det bliver kneben med 2 selepuder, hvis det skal kunne lade sig gøre skal den midterste spænden inden den ved siden af sættes helt tæt på den. og jeg tror endda de vil sidde en smule skævt. Men det kan du jo afprøve  

Men det midterste sæde er ik det største og man sidder lidt klæmt når man sidder 3 på bagsædet   

Jeg har nu heller ikk forventet at det ville være en racer bil 

Okay, jeg må se på det ved en forhandler 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.