Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har den? Plusser minusser?
Kan der være 3 selepuder i bilen?
Jeg har kigget en del efter mini bil, og indtil videre er sparken den jeg syntes ser ud til at være mest rummelig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jj1709 skriver: Er der nogen der har den? Plusser minusser? Kan der være 3 selepuder i bilen? Jeg har kigget en del efter mini bil, og indtil videre er sparken den jeg syntes ser ud til at være mest rummelig...
Vi har aveoen da vi syntes spark'en blev for lille
Kan ikke rigtig sige noget om den, men hvis i skal have en spark skal i til at være hurtige da der ikke er mange tilbage i DK da Chevrolet trækker sig ud af europa
Bertris skriver: Vi har aveoen da vi syntes spark'en blev for lille Kan ikke rigtig sige noget om den, men hvis i skal have en spark skal i til at være hurtige da der ikke er mange tilbage i DK da Chevrolet trækker sig ud af europa
Okay det vidste jeg slet ikke
Så må jeg hellere beslutte mig i en fart
Jj1709 skriver: Okay det vidste jeg slet ikke Så må jeg hellere beslutte mig i en fart
og hvis man har en anden bil (indregistreret i jeres navn fra før marts i år) giver de 50.000 og ingen udbetaling Men synes også det virker som en af de større såkaldte minibiler
Vi har en Spark og er rigtig glade for den For ja, den er nemlig overraskende rummelig!Dog vil jeg sige, at hvis man skal bruge den som en familiebil, tror jeg altså ikke, den er super egnet.Den har ikke megen motorkraft og har svært ved at komme op ad stejle bakker, hvis man sidder flere end to i den Men når det er sagt, så er det en dejlig bil
Billemyre skriver: Vi har en Spark og er rigtig glade for den For ja, den er nemlig overraskende rummelig!Dog vil jeg sige, at hvis man skal bruge den som en familiebil, tror jeg altså ikke, den er super egnet.Den har ikke megen motorkraft og har svært ved at komme op ad stejle bakker, hvis man sidder flere end to i den Men når det er sagt, så er det en dejlig bil
Er det en 1,0 , eller 1,2 i har?
Har nemlig hørt at 1,2 sagtens kunne komme op ad bakkerne
Den skal kun bruges som nr 2 bil
Louise <3 Isabella skriver: Hvis du køber en spark skal du som sagt være hurtig, da der ikke er mange tilbage. Derudover skal du være opmærksom på at hvis den går i stykker, bliver det sværere at få originale dele hjem, da de skal findes uden for Europa :-)
Hvis du køber en spark skal du som sagt være hurtig, da der ikke er mange tilbage. Derudover skal du være opmærksom på at hvis den går i stykker, bliver det sværere at få originale dele hjem, da de skal findes uden for Europa :-)
Jeg læste lige om det efter første indlæg med det, men der står det først er i slutningen af 2015, og at det ikke bliver et problem at få dele til den selvom de har trukket sig ud af eu
Jj1709 skriver: Jeg læste lige om det efter første indlæg med det, men der står det først er i slutningen af 2015, og at det ikke bliver et problem at få dele til den selvom de har trukket sig ud af eu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128