Chevrolet Spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
34 svar
6 synes godt om
6. juli 2014

Jj1709

Er der nogen der har den? Plusser minusser? 

Kan der være 3 selepuder i bilen? 

Jeg har kigget en del efter mini bil, og indtil videre er sparken den jeg syntes ser ud til at være mest rummelig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

Bertris

Jj1709 skriver:

Er der nogen der har den? Plusser minusser? 

Kan der være 3 selepuder i bilen? 

Jeg har kigget en del efter mini bil, og indtil videre er sparken den jeg syntes ser ud til at være mest rummelig... 

Vi har aveoen da vi syntes spark'en blev for lille 

Kan ikke rigtig sige noget om den, men hvis i skal have en spark skal i til at være hurtige da der ikke er mange tilbage i DK da Chevrolet trækker sig ud af europa 

Anmeld

6. juli 2014

Jj1709

Bertris skriver:

Vi har aveoen da vi syntes spark'en blev for lille 

Kan ikke rigtig sige noget om den, men hvis i skal have en spark skal i til at være hurtige da der ikke er mange tilbage i DK da Chevrolet trækker sig ud af europa 

Okay det vidste jeg slet ikke 

Så må jeg hellere beslutte mig i en fart 

Anmeld

6. juli 2014

Bertris

Jj1709 skriver:

Okay det vidste jeg slet ikke 

Så må jeg hellere beslutte mig i en fart 

og hvis man har en anden bil (indregistreret i jeres navn fra før marts i år) giver de 50.000 og ingen udbetaling  
Men synes også det virker som en af de større såkaldte minibiler  

Anmeld

6. juli 2014

Billemyre

Vi har en Spark og er rigtig glade for den  For ja, den er nemlig overraskende rummelig!
Dog vil jeg sige, at hvis man skal bruge den som en familiebil, tror jeg altså ikke, den er super egnet.
Den har ikke megen motorkraft og har svært ved at komme op ad stejle bakker, hvis man sidder flere end to i den 

Men når det er sagt, så er det en dejlig bil 

Anmeld

6. juli 2014

Louise H.

Hvis du køber en spark skal du som sagt være hurtig, da der ikke er mange tilbage. Derudover skal du være opmærksom på at hvis den går i stykker, bliver det sværere at få originale dele hjem, da de skal findes uden for Europa :-)

Anmeld

6. juli 2014

Jj1709

Billemyre skriver:

Vi har en Spark og er rigtig glade for den  For ja, den er nemlig overraskende rummelig!
Dog vil jeg sige, at hvis man skal bruge den som en familiebil, tror jeg altså ikke, den er super egnet.
Den har ikke megen motorkraft og har svært ved at komme op ad stejle bakker, hvis man sidder flere end to i den 

Men når det er sagt, så er det en dejlig bil 

Er det en 1,0 , eller 1,2 i har? 

Har nemlig hørt at 1,2 sagtens kunne komme op ad bakkerne

Den skal kun bruges som nr 2 bil 

Anmeld

6. juli 2014

Jj1709

Louise <3 Isabella skriver:

Hvis du køber en spark skal du som sagt være hurtig, da der ikke er mange tilbage. Derudover skal du være opmærksom på at hvis den går i stykker, bliver det sværere at få originale dele hjem, da de skal findes uden for Europa :-)

Jeg læste lige om det efter første indlæg med det, men der står det først er i slutningen af 2015, og at det ikke bliver et problem at få dele til den selvom de har trukket sig ud af eu 

Anmeld

6. juli 2014

Louise H.

Jj1709 skriver:

Jeg læste lige om det efter første indlæg med det, men der står det først er i slutningen af 2015, og at det ikke bliver et problem at få dele til den selvom de har trukket sig ud af eu 

Okay det er bare hvad jeg har fået at vide

Anmeld

6. juli 2014

Louise H.

Jj1709 skriver:

Okay det er bare hvad jeg har fået at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.