Chevrolet Spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2014

Billemyre

Jj1709 skriver:

Er det en 1,0 , eller 1,2 i har? 

Har nemlig hørt at 1,2 sagtens kunne komme op ad bakkerne

Den skal kun bruges som nr 2 bil 

Vi har en 1,0, så måske er det helt fint med 1,2!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2014

Jj1709

Billemyre skriver:

Vi har en 1,0, så måske er det helt fint med 1,2!

jeg må ud og prøvekøre en! Så kan jeg lige teste den op ad en bakke 

Anmeld

8. juli 2014

Billemyre

Jj1709 skriver:

jeg må ud og prøvekøre en! Så kan jeg lige teste den op ad en bakke 

Hehe, ja, gør det 

Jeg synes, vores kører rigtig godt - liiige med undtagelse af bakke problemet Og så kan det være svært at overhale, da den accelererer ret langsomt.

Det skal også lige siges, at vores benzinøkonomi har ikke holdt i forhold til det, de lover. Vores kører nu her efter et par år ca. 17-18 km. pr. liter på landevej, og de lovede 23,7.
Sådan er der vist mange biler, der opfører sig, men ville alligevel lige give en 'heads up'.

God tur 

Anmeld

8. juli 2014

Jj1709

Billemyre skriver:

Hehe, ja, gør det 

Jeg synes, vores kører rigtig godt - liiige med undtagelse af bakke problemet Og så kan det være svært at overhale, da den accelererer ret langsomt.

Det skal også lige siges, at vores benzinøkonomi har ikke holdt i forhold til det, de lover. Vores kører nu her efter et par år ca. 17-18 km. pr. liter på landevej, og de lovede 23,7.
Sådan er der vist mange biler, der opfører sig, men ville alligevel lige give en 'heads up'.

God tur 

Jeg håber virkelig 1,2 kan magte bakkerne, der er ikke andet her hvor vi bor 

Har godt læst på nettet at man ikke skal kaste sig ud i de vilde overhalinger 

Det er faktisk en stor forskel, på hvad de lover og hvad den egentlig køre 

Anmeld

8. juli 2014

Billemyre

Haha, ja, så må man da håbe, den har lidt mere at give af end vores

Ja, det er ret irriterende med de kilometer. Vi valgte faktisk netop den her bil pga. hvor langt den kørte på literen.... Men altså, så vidt jeg ved, er det stort set altid sådan med alle biler; Man skal køre fuldstændig perfekt og helt jævnt konstant, hvis man skal op på det antal, der officielt er beskrevet/lovet.

(Vores tidligere bil var en stor Volvo, som kørte 12 km. pr. liter, så uanset hvad, var det jo en klar forbedring!)

Anmeld

8. juli 2014

Jj1709

Billemyre skriver:

Haha, ja, så må man da håbe, den har lidt mere at give af end vores

Ja, det er ret irriterende med de kilometer. Vi valgte faktisk netop den her bil pga. hvor langt den kørte på literen.... Men altså, så vidt jeg ved, er det stort set altid sådan med alle biler; Man skal køre fuldstændig perfekt og helt jævnt konstant, hvis man skal op på det antal, der officielt er beskrevet/lovet.

(Vores tidligere bil var en stor Volvo, som kørte 12 km. pr. liter, så uanset hvad, var det jo en klar forbedring!)

Ja så er det da endnu mere surt 

Jeg skriver bag øret at de snyder med dens km pr liter  Har os hørt flere med andre mini biler sige det samme, så det er nok bare generelt 

Haha ja okay, vi har en Audi der kun køre 7-8 km literen, så det ville os blive en markant forbedring her 

Anmeld

8. juli 2014

Billemyre

Jj1709 skriver:

Ja så er det da endnu mere surt 

Jeg skriver bag øret at de snyder med dens km pr liter  Har os hørt flere med andre mini biler sige det samme, så det er nok bare generelt 

Haha ja okay, vi har en Audi der kun køre 7-8 km literen, så det ville os blive en markant forbedring her 

Årh! Det var ikke meget! Men ja, så mærker I da forskel uanset

God fornøjelse!

Anmeld

8. juli 2014

Lenats31

3 selepuder med ryg på bagsædet i en Spark?

Glem det!

Anmeld

8. juli 2014

Dorthe1986

Jj1709 skriver:

Jeg har en 1,2 og den magter fint bakker Den anden dag klarede min nærmest bjergkørsel

Men at have tre selepuder bagi, kan du nok godt skyde en hvid pil efter. Der kan sidde tre smalle voksne bagi. Desværre

Anmeld

8. juli 2014

Lenats31

3 stole i den gruppe (gruppe 3) = en bil med 3 fulde sæder bagi.

Hvad med Citroen Berlingo?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.