Chevrolet Spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2014

Jj1709

Louise <3 Isabella skriver:

Okay det er bare hvad jeg har fået at vide

Nå okay 

Jeg ved heller ikke noget om det, jeg googlede det bare, og så stod det på en af de første sider jeg læste omkring det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

Bertris

Jj1709 skriver:

Nå okay 

Jeg ved heller ikke noget om det, jeg googlede det bare, og så stod det på en af de første sider jeg læste omkring det 

Det er rigtigt det først er i 2015 de bliver taget af markedet men man kan ikke være sikker på der kommer nye biler til DK  
Men reserve dele fik vi at vide ikke ville blive et problem selvom de trækker ud af Europa  
Men vil sige at du næsten skal tage ned til en forhandler og snakke med dem, så kan du også måle, se eller afprøve om der kan være tre selepuder  

Anmeld

6. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi kiggede på en spark i efteråret, og må indrømme at jeg slet ik var imponeret. Der var en masse detaljer omkring feks instrumentbrættet der bare ireterrede mine øjne, og der er minius bagagerums plads.

Vi valgte at købe en VW up, og er mega glad for den. Eneste minus er at der kun er 2 seler bagi!

Held og lykke med biljagten! Vh stine

Anmeld

6. juli 2014

Jj1709

Bertris skriver:

Det er rigtigt det først er i 2015 de bliver taget af markedet men man kan ikke være sikker på der kommer nye biler til DK  
Men reserve dele fik vi at vide ikke ville blive et problem selvom de trækker ud af Europa  
Men vil sige at du næsten skal tage ned til en forhandler og snakke med dem, så kan du også måle, se eller afprøve om der kan være tre selepuder  

Jeg tager os ned til en forhandler og forhøre mig samt tjekket op på det med selepuderne, men ville bare gerne høre andres erfaringer med bilen :-) En ting er jo hvad forhandlerne siger, en anden ting er jo virkeligheden :-D

Anmeld

6. juli 2014

Jj1709

StineW79 skriver:

Vi kiggede på en spark i efteråret, og må indrømme at jeg slet ik var imponeret. Der var en masse detaljer omkring feks instrumentbrættet der bare ireterrede mine øjne, og der er minius bagagerums plads.

Vi valgte at købe en VW up, og er mega glad for den. Eneste minus er at der kun er 2 seler bagi!

Held og lykke med biljagten! Vh stine

Jeg har kigget på up'en men den er desværre kun med 2 seler bagi som du selv skriver, og jeg er ret afhængig af 3, da jeg ikke vil have børn på forsædet :-)

Jeg har ikke været ude og se den endnu, så jeg ved ikke om der er noget jeg ikke bryder mig om ved den, vi har kun luret på nettet, men tænker at der jo selvfølgelig ikke kan være luksus i den til den pris :-D

Anmeld

7. juli 2014

forår

Jeg har en og er ikke pjattet med den. Den er ret tung i røven.

også synes jeg at jeg har haft mange rep udgifter på den. Jeg kører dog også mange km, men....

måske jeg har fået en mandags model? 

Anmeld

7. juli 2014

Jj1709

forår skriver:

Jeg har en og er ikke pjattet med den. Den er ret tung i røven.

også synes jeg at jeg har haft mange rep udgifter på den. Jeg kører dog også mange km, men....

måske jeg har fået en mandags model? 

Det kan godt være du har 

Er der ikke garanti på, så du får dækket de ting? 

Jeg kommer ikke til at køre ret meget.. 

Anmeld

7. juli 2014

Mor1986

Jj1709 skriver:

Er der nogen der har den? Plusser minusser? 

Kan der være 3 selepuder i bilen? 

Jeg har kigget en del efter mini bil, og indtil videre er sparken den jeg syntes ser ud til at være mest rummelig... 

Vi havde den, men da vi fik barn skiftede vi den ud med en større. Kun fordi barnevognen ikke kunne være der.

jeg vil sige den er meget rummelig. Vi har haft tre store voksne mennesker på bagsædet. Og vi har også kørt hvor autostolen samt mig og min svigermor sad der i

Anmeld

7. juli 2014

Jj1709

Mor1986 skriver:

Vi havde den, men da vi fik barn skiftede vi den ud med en større. Kun fordi barnevognen ikke kunne være der.

jeg vil sige den er meget rummelig. Vi har haft tre store voksne mennesker på bagsædet. Og vi har også kørt hvor autostolen samt mig og min svigermor sad der i

Syntes os den ser rummelig ud, af en mini bil at være 

Anmeld

7. juli 2014

Mor1986

Jj1709 skriver:

Syntes os den ser rummelig ud, af en mini bil at være 

Det er den i hvert fald også. Vi har endda haft pænt mange papkasser i den i forbindelse med flytning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.