Havde i gjort det for jeres kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

lineog4

Havde hentet og havde nok også forventet at blive hentet før vi fik børn.
Men efter vi har fået børn beder jeg aldrig selvom at blive hentet (med mindre jeg har alle børnene med) for de skal da hverken vækkes, holdes vågne, puttes i en bil bare for at hente mig. Så da jeg ikke selv ville ønske min mand hentede mig på bekostning af vores børns søvn så ville jeg heller ikke hente ham.
Bøde jeg selv og min mand har altid formået at finde en løsning så vi kunne hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

M&J87

Jeg ville ikke hente, da barnet sover. Ellers ville jeg gøre det.

Anmeld

3. juli 2014

Karina84

Jeg har taget mit barn ud af sengen en enkelt gang, for at hente manden, men det var mens han var helt lille og derfor rimelig nem at putte igen.

Siden har han fået besked på selv at komme hjem, jeg tager ikke børnene ud af deres søvn for at hente ham, det må han være gammel nok til selv at sørge for. 

Men jeg har da nogle gange overvejet det ret kraftigt, hvis han har haft en god brandert på og jeg var nervøs for om han kunne slæbe sig hjem i god behold 

Anmeld

3. juli 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes, det lyder som om det irriterer dig, at han er så meget ude...

Jeg kan se det fra begge sider..Det er super dejligt, at de har et godt sammenhold på arbejdet, men han har også bare en familie nu...

Jeg havde ikke hentet pga. barnet sover...ellers havde jeg  

Anmeld

3. juli 2014

Aluka

Jeg vil altid hente min mand, og han henter også altid mig. MEDMINDRE det er efter sengetid for bette prut. Mit barn skal altså ikke vækkes og ud at køre med mindre det er yderst vigtigt. Så må man selv finde ud af at komme hjem. Gør jeg jo også selv hvis det er omvendt.

Kan godt forstå du synes det er træls, hvis han aldrig er hjemme. Men hvis du ikke har sagt det til ham, ved han jo ikke at du synes det er for meget. Snak om det, måske kan han sagtens se det fra din side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.