Havde i gjort det for jeres kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg havde hentet, men nu kunne jeg også flytte rundt på ungerne
imens de sov i den alder...

Men måske er jeres problem større end afhentning ..?

Og hvis du er træt af din mors kommentar, skal du måske lade være med at spise ved dem hver gang din kæreste ikke er hjemme.. Hvorfor gør du iøvrigt det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Både og. Vi har intet problem med lige at hente hinanden. Men vi har heller ingen problemer med at sige nej og så snupper vi bare en taxa uden sure miner.
Mht at han altid er ude og føjte så må du jo fortælle hvis du synes han nedprioritere familielivet.

Jeg har sagt til ham at han lever meget som om han ikke havde familie og jeg føler mig meget alene. Har altid vores barn...

Men kan jo heller ikke binde ham fast herhjemme..

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg havde hentet, men nu kunne jeg også flytte rundt på ungerne
imens de sov i den alder...

Men måske er jeres problem større end afhentning ..?

Og hvis du er træt af din mors kommentar, skal du måske lade være med at spise ved dem hver gang din kæreste ikke er hjemme.. Hvorfor gør du iøvrigt det?

Fordi jeg keder mig når jeg er alene hele dagen.
Og hygger mig derhjemme, så ser hun også vores barn.

Men ja, måske. Synes bare han er meget væk

Vores barn vågner af det, og har altid gjort. Det mindste der sker, så er barnet vågen

Anmeld

2. juli 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Fordi jeg keder mig når jeg er alene hele dagen.
Og hygger mig derhjemme, så ser hun også vores barn.

Men ja, måske. Synes bare han er meget væk

Men hvor tit er det reelt han ikke er hjemme om aftenen? Sådan cirak om ugen?

Anmeld

2. juli 2014

MorDk

Jeg synes da også at han er ude med kollegerne ret meget når man tænker på han har dig og et barn hjemme. jeg havde snakket med ham om det for det lyder ikke til at du er helt tilfreds med det. 

Hvis det var mig så havde jeg også bedt ham tage en taxa eller finde en anden løsning. Vækker ikke barnet ihvertfald.

Anmeld

2. juli 2014

lycly

Anonym skriver:

Han har ikke kørekort mere, det er lige blevet taget

Men ja, det gjorde vi også da han havde. Det er også dejligt de har godt sammenhold, men synes det er lige tit nok.

Ja okay så går den ikke kan jeg godt se..

Men ja, det skal selvfølgelig ikke gå for meget ud over jer som familie at han så tit skal afsted. Der skal I måske nok lige have afstemt nogle forventninger. Men det er jo en anden snak.
Hvis han virkelig er helt umulig så må du jo hente ham og gøre det klart at det er absolut sidste gang. Kan naboen eller en anden ikke komme og se efter jeres datter imens? Så hun ikke skal vækkes..

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Jeg havde hentet ham hvis det var mig.. 

Jeg ved min kæreste ligeledes havde hentet mig hvis jeg skulle noget.. 

Jeg ville glæde mig over at der er et godt sammenhold på hans arbejdsplads.. Men er det noget der går dig på, må i jo aftale at det er okay han tager med til nogle ting, men at det måske ikke behøver være hvergang og at han evt kunne finde en anden måde at komme hjem på fremover, da du er ked af at vække jeres barn.. 

Synes bare ikke jeg vil vække for sådan en lille ting, synes det er synd

Ellers ville jeg hente.

Anmeld

2. juli 2014

Masig

Nej, jeg havde ikke hentet hvis vores barn var blevet puttet (og havde heller ikke holdt ham vågen for at kunne hente), men min kæreste spørger slet ikke om jeg henter ham, hvis det er efter drengens sengetid... Han tager bare en taxa eller bussen hvis den kører...

Før vi fik barn hentede jeg ham ofte fra diverse ting, men havde også en tidsgrænse der sagde kl 22 som regel, medmindre jeg alligevel bare sad oppe... Og det blev accepteret...

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Ja okay så går den ikke kan jeg godt se..

Men ja, det skal selvfølgelig ikke gå for meget ud over jer som familie at han så tit skal afsted. Der skal I måske nok lige have afstemt nogle forventninger. Men det er jo en anden snak.
Hvis han virkelig er helt umulig så må du jo hente ham og gøre det klart at det er absolut sidste gang. Kan naboen eller en anden ikke komme og se efter jeres datter imens? Så hun ikke skal vækkes..

Jo god ide med naboer. Har nogle super naboer der bare kunne få babyalarm i hånden, da vi bor i rækkehus

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Nej, jeg havde ikke hentet hvis vores barn var blevet puttet (og havde heller ikke holdt ham vågen for at kunne hente), men min kæreste spørger slet ikke om jeg henter ham, hvis det er efter drengens sengetid... Han tager bare en taxa eller bussen hvis den kører...

Før vi fik barn hentede jeg ham ofte fra diverse ting, men havde også en tidsgrænse der sagde kl 22 som regel, medmindre jeg alligevel bare sad oppe... Og det blev accepteret...

Godt jeg ikke er den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.