Havde i gjort det for jeres kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ville i hente jeres kæreste på nærmeste station (11 km), fordi bussen ikke går hjem til os mere i dag?

Han har været til gokart med jobbet i dag, og synes bare der er et eller andet arrangement med jobbet næsten hver uge. Spilleaften, spisning, hammerslag, kursus med overnat, sommerfest, julefrokost, påskefrokost, osv osv osv...

Det bliver også tit kommenteret, for spiser hos min nor hver gang og i dag sagde hun at hun synes han altid laver noget med det job. Og at han jo ikke behøver tage med til alt. Og det er jo
rigtigt.
I forvejen er han hjemme kl 18 hver dag og vores barn på 9 mdr sover kl 19 hver dag.

Så jeg skrev han selv måtte finde ud af transport hjem, han må tage en taxa. Det skal ikke gå ud over vores barn (vækkes og ud og køre), at han skal føjte sådan hele tiden..
Han plager og plager, men nej!!!! Han er vel voksen nok til selv at komme hjem!!!

Er det tarveligt af mig? Havde i gjort det?

Jeg havde hentet HVIS IKKE der havde været et sovende barn involveret..

Jeg synes det er synd at ødelægge et barns søvn pga. det, men jeg synes til gengæld det er skønt hvis ens mand har så godt et sammenhold med sit job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

lycly

Anonym skriver:

Jo god ide med naboer. Har nogle super naboer der bare kunne få babyalarm i hånden, da vi bor i rækkehus

Jamen det ville jo være oplagt så :-)

Anmeld

2. juli 2014

klmf

Anonym skriver:

Hvor skulle han få en cykel fra? Han har jo taget bus og tog til arbejde, så cyklen står herhjemme..

og mig synes også det er synd at vække bare for det. Og barnet kan ikke lude at køre bil.

Ja, hvor får folk dog den idé at planlægge deres dag så de om morgenen ved hvordan de skal komme hjem om aftenen?:-) Jeg ser for mig uanede af muligheder i stil med fx at sætte cyklen af om morgenen eller bede sin søde kæreste om at sætte cyklen af i løbet af dagen når det passer ind i forhold til sovetider og lignende. 

Anmeld

2. juli 2014

LilleChelle

Anonym skriver:

Ville i hente jeres kæreste på nærmeste station (11 km), fordi bussen ikke går hjem til os mere i dag?

Han har været til gokart med jobbet i dag, og synes bare der er et eller andet arrangement med jobbet næsten hver uge. Spilleaften, spisning, hammerslag, kursus med overnat, sommerfest, julefrokost, påskefrokost, osv osv osv...

Det bliver også tit kommenteret, for spiser hos min nor hver gang og i dag sagde hun at hun synes han altid laver noget med det job. Og at han jo ikke behøver tage med til alt. Og det er jo
rigtigt.
I forvejen er han hjemme kl 18 hver dag og vores barn på 9 mdr sover kl 19 hver dag.

Så jeg skrev han selv måtte finde ud af transport hjem, han må tage en taxa. Det skal ikke gå ud over vores barn (vækkes og ud og køre), at han skal føjte sådan hele tiden..
Han plager og plager, men nej!!!! Han er vel voksen nok til selv at komme hjem!!!

Jeg henter konsekvent ikke hvis det er efter vores søns sengetid. Så må han selv finde hjem. 

Men ellers henter jeg ham gerne. Jeg går ind for et godt arbejdsmiljø med god kontakt udover arbejdet, så hjælper det ikke noget ikke at ville være behjælpelig med at komme frem og tilbage. 

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Ja, hvor får folk dog den idé at planlægge deres dag så de om morgenen ved hvordan de skal komme hjem om aftenen?:-) Jeg ser for mig uanede af muligheder i stil med fx at sætte cyklen af om morgenen eller bede sin søde kæreste om at sætte cyklen af i løbet af dagen når det passer ind i forhold til sovetider og lignende. 

Ja, hvis cyklen kunne være i bilen. Der er ikke anhængertræk på den..
Han vidste ikke bussen ikke kører sent når skolerne har ferie.

Anmeld

2. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min kæreste ville aldrig forvente at vores barn bliver vækket af den årsag - han ville tage en taxa. 

Anmeld

2. juli 2014

Isabella_mor

nu kender jeg jo ikke din kæreste. men var det MIN kæreste, så havde jeg hentet ham... men nu er jeg jo også rigtig glad for min kæreste.. og var det mig ville jeg selvfølgelig ønske at han gjorde det samme for mig.

(jeg vil lige pointere at jeg nok ikke ville hente ham hvis det er sådan at vores barn er puttet og ligger og sover) 

HAN kunne så ikke finde på at kræve at jeg skulle hente ham et eller andet sted på det her tidspunkt hvis han viste at vores barn lå og sov. og derfor havde han nok valgt at gå hjem... af hensyn til vores barn... 

jeg havde nok taget en taxa... 

Anmeld

2. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

rigtigt.

Øh JA, ville hente ham i den anden ende af landet, hvis han havde behov for det, og han ville gøre det samme for mig.

Anmeld

2. juli 2014

FruK

Ville ikke vække barnet for at hente ham - men det ville han heller aldrig bede mig om.

Anmeld

2. juli 2014

StineC

Havde ikke vækket mit barn for at hente. Sådan noget må man planlægge på forhånd hvis man skal ud og hygge sig. Det skal i hver fald ikke gå ud over barnet :-)

Enten må du snakke med ham om at du synes han er alt for meget væk og så kan det være i kan få skåret lidt ned på arrangementerne eller også må i indføre nogle dage hvor du også er ude. Evt har en fast ugedag hvor du samles med dine veninder og spiser aftensmad sammen eller tager i biografen/i byen osv. Så der bliver lidt ligevægt :-) dog ville jeg synes det var ærgerligt hvis han nu har det rigtig godt med sine kollegaer at der var nogle ting han skulle sige nej til da jeg selv ved hvor fedt det er med godt sammenhold på sit job.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.