Havde i gjort det for jeres kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.423 visninger
34 svar
45 synes godt om
2. juli 2014

Anonym trådstarter

Ville i hente jeres kæreste på nærmeste station (11 km), fordi bussen ikke går hjem til os mere i dag?

Han har været til gokart med jobbet i dag, og synes bare der er et eller andet arrangement med jobbet næsten hver uge. Spilleaften, spisning, hammerslag, kursus med overnat, sommerfest, julefrokost, påskefrokost, osv osv osv...

Det bliver også tit kommenteret, for spiser hos min nor hver gang og i dag sagde hun at hun synes han altid laver noget med det job. Og at han jo ikke behøver tage med til alt. Og det er jo
rigtigt.
I forvejen er han hjemme kl 18 hver dag og vores barn på 9 mdr sover kl 19 hver dag.

Så jeg skrev han selv måtte finde ud af transport hjem, han må tage en taxa. Det skal ikke gå ud over vores barn (vækkes og ud og køre), at han skal føjte sådan hele tiden..
Han plager og plager, men nej!!!! Han er vel voksen nok til selv at komme hjem!!!

Er det tarveligt af mig? Havde i gjort det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Ville i hente jeres kæreste på nærmeste station (11 km), fordi bussen ikke går hjem til os mere i dag?

Han har været til gokart med jobbet i dag, og synes bare der er et eller andet arrangement med jobbet næsten hver uge. Spilleaften, spisning, hammerslag, kursus med overnat, sommerfest, julefrokost, påskefrokost, osv osv osv...

Det bliver også tit kommenteret, for spiser hos min nor hver gang og i dag sagde hun at hun synes han altid laver noget med det job. Og at han jo ikke behøver tage med til alt. Og det er jo
rigtigt.
I forvejen er han hjemme kl 18 hver dag og vores barn på 9 mdr sover kl 19 hver dag.

Så jeg skrev han selv måtte finde ud af transport hjem, han må tage en taxa. Det skal ikke gå ud over vores barn (vækkes og ud og køre), at han skal føjte sådan hele tiden..
Han plager og plager, men nej!!!! Han er vel voksen nok til selv at komme hjem!!!

Jeg havde hentet ham hvis det var mig.. 

Jeg ved min kæreste ligeledes havde hentet mig hvis jeg skulle noget.. 

Jeg ville glæde mig over at der er et godt sammenhold på hans arbejdsplads.. Men er det noget der går dig på, må i jo aftale at det er okay han tager med til nogle ting, men at det måske ikke behøver være hvergang og at han evt kunne finde en anden måde at komme hjem på fremover, da du er ked af at vække jeres barn.. 

Anmeld

2. juli 2014

SandraXOXO

Både og. Vi har intet problem med lige at hente hinanden. Men vi har heller ingen problemer med at sige nej og så snupper vi bare en taxa uden sure miner.
Mht at han altid er ude og føjte så må du jo fortælle hvis du synes han nedprioritere familielivet.

Anmeld

2. juli 2014

klmf

Ville ikke vække et sovende barn medmindre det var et nødstilfælde i stil med at nogen var kommet alvorligt til skade. En taxa lyder som spild af penge når det er lyst og udmærket cykelvejr. Din kæreste lyder som en forvænt teenager 

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Ville ikke vække et sovende barn medmindre det var et nødstilfælde i stil med at nogen var kommet alvorligt til skade. En taxa lyder som spild af penge når det er lyst og udmærket cykelvejr. Din kæreste lyder som en forvænt teenager 

Hvor skulle han få en cykel fra? Han har jo taget bus og tog til arbejde, så cyklen står herhjemme..

og mig synes også det er synd at vække bare for det. Og barnet kan ikke lude at køre bil.

Anmeld

2. juli 2014

Frk.S

Altså hvis vores datter var blevet puttet, ville jeg nok bede ham finde et alternativ (han ville dog også selv tænke sådan, hvis det var efter barnets sengetid).

Hvis ikke, så ville jeg da hente ham.

Anmeld

2. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

rigtigt.

Det lyder som om jeres problem er lidt større end om manden skal hentes eller ej.

Sæt jer ned og snak sammen. Fortæl ham hvordan du har det.

Anmeld

2. juli 2014

lycly

Anonym skriver:

rigtigt.

Jeg ville ikke vække mit sovende barn. Synes det er super fint at han er social med sine kollegaer, det betyder meget for arbejdsmiljøet så jeg forstår ham godt. Men han må selv sørge for at komme hjem. Han må jo tjekke bustiderne og ellers kunne I så ikke måske koordinere at han havde bilen de dage han skal den slags?

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså hvis vores datter var blevet puttet, ville jeg nok bede ham finde et alternativ (han ville dog også selv tænke sådan, hvis det var efter barnets sengetid).

Hvis ikke, så ville jeg da hente ham.

Havde også hentet ham hvis ikke barnet var puttet. Men det er Synd at vække for det synes jeg.

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Jeg ville ikke vække mit sovende barn. Synes det er super fint at han er social med sine kollegaer, det betyder meget for arbejdsmiljøet så jeg forstår ham godt. Men han må selv sørge for at komme hjem. Han må jo tjekke bustiderne og ellers kunne I så ikke måske koordinere at han havde bilen de dage han skal den slags?

Han har ikke kørekort mere, det er lige blevet taget

Men ja, det gjorde vi også da han havde. Det er også dejligt de har godt sammenhold, men synes det er lige tit nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.