Enig....er på både og også.
For min egen regning nu er på præcist det samme, 6500 kr for tre huller og en rodbehandling og jeg går til tandlæge regelmæssigt... Men det beløb er jo sørme da også halvanden løn af det jeg har til overs og så har jeg intet mad eller andet købt endnu....så her kan jeg da heller ikke betale de 6500 kr bare lige. Det skal deles op og så må jeg lide de 3-4 mdr jeg skal betale.
oven i det har vi hus, 2 biler og 3 børn i institution vi betaler for der jo heller ikke kan vente plus jeg sparer op til at komme på SU...så ja, jeg kan godt blive lidt låddenhøj over at vi har købt et hus og har et job og dermed skal vi betale alt selv og finde pengene, mens folk på HK får tilskud til boligen, pasningen er ofte gratis eller billigere og så næsten gratis tandlæge.
På den anden side er tandlægen bare generelt røv og nøgler....og at være på KH er er røv fordi man ikke er i stand til at forsørge sin familie ved at arbejde som man burde. Det i sig selv giver folk ret til at sige man er en nassemås der suger på samfundet. Hvilket nogle devæsværre er, kender selv fire stk nasserne, men det gælder ikke alle. Så, stemplet og fattig, så kan jeg godt se ideen i at man får tilskud. Igen bør tilskuddet måske reguleres så egenbetalingen er lidt højere da 600 kr for en tandlægeregninger er meget lavt sat med mindre man har møg gode tænder der bare skal renses hver gang
måske er jeg farvet af jeg selv på ca 14 mdr er kommet af med godt 11.000 kr i tandlægeregninger
Så batter din regning på 600 kr ingen steder jo
Anmeld