Vi har gjort det forskelligt hver gang

da Liam kom til verden var det slutningen af oktober, storesøster havde lige været hjemme en uge i efterårsferien og ja jeg var ikke på toppen mentalt så det var mest naturligt at aflevere hende til korte dage.
Med Linus var det midt i sommerferien og de havde en uges ferie før han blev født, hvor vi nåede ZOO, bon bon land, råhygge og biograf - farmand var på arbejde så jeg havde en skøn uge hvor jeg kunne alle de ting bare mig og dem (dog til min kære mands store bekymring for var jo gået termin). Jeg havde sagt i sfo og børnehave de nok kom når lillebror var født, men det virkede bare mere naturligt de blev hjemme til skolen startede så de havde 5 uger hjemme hvor vi den ene uge var i sommerhus med mormor og ellers 5 uger med sommerferie hygge alla cirkus summarum, børne underholdning i byen, københavner tur osv og heldigvis kunne det lade sig gøre med lillebror.
Om det giver mere eller mindre jalousi aner jeg ikke, men har bare hver gang gjort hvad føltes mest naturligt og så var det det.
Så mit råd ville være ikke at lægge sig fast, men mærke efter når tid er.
Anmeld