Ferie penge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.225 visninger
42 svar
4 synes godt om
28. juni 2014

Mor1986

Hvordan er det nu lige med dem.

jeg har nogen stående som jeg har optjent ved barsel. Mener jeg har til en uge. Skal søge efter dem gennem min fagforening krifa. 

Men kan jeg få dem når jeg er på su?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Lililili

Det kan man desværre ikke, man skal være i arbejde eller ledig. Man må ikke være tilmeldt su- berettiget uddannelse.  God ferie alligevel  ( ps. man søger dem i a-kassen og ikke i fagforeningen, ikke at det har betydning )

Anmeld

28. juni 2014

Mor1986

LiLyKa skriver:

Det kan man desværre ikke, man skal være i arbejde eller ledig. Man må ikke være tilmeldt su- berettiget uddannelse.  God ferie alligevel  ( ps. man søger dem i a-kassen og ikke i fagforeningen, ikke at det har betydning )

Ej men så forstår jeg ikke. Jeg er i job nu og søgte dem og fik at vide at jeg ikke kunne få dem da jeg ikke opfyldte kravene. 

Anmeld

28. juni 2014

Lililili

Syntes du skrev du var under su uddannelse. Hvis du i arbejde, burde du godt kunne søge dem. 

Anmeld

28. juni 2014

A. Nonymsen

Mor1986 skriver:

Hvordan er det nu lige med dem.

jeg har nogen stående som jeg har optjent ved barsel. Mener jeg har til en uge. Skal søge efter dem gennem min fagforening krifa. 

Men kan jeg få dem når jeg er på su?

Du kan godt få dem på su... Jeg har lige fået en udetalingsmeddelelse på mine.. De er optjent imens jeg arbejdede for kommunen, på feriesedlen har jeg tjekket ind at jeg er på du og jeg får mine på mandag...

Anmeld

28. juni 2014

Mor1986

LiLyKa skriver:

Syntes du skrev du var under su uddannelse. Hvis du i arbejde, burde du godt kunne søge dem. 

Jeg kommer på su her til august. Så fordi jeg havde fået afslag mens jeg var i job, så tænkte jeg at man måske kunne få dem på su.

men hvor er det altså forvirrende

Anmeld

28. juni 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
LiLyKa skriver:

Jeg har da fået feriepenge, da jeg var på SU...

/ Taco78 

Anmeld

28. juni 2014

Lililili

Men der er forskel om det er ferie optjent i arbejde, eller feriedagpenge. 

Anmeld

28. juni 2014

Mor1986

A. Nonymsen skriver:

Du kan godt få dem på su... Jeg har lige fået en udetalingsmeddelelse på mine.. De er optjent imens jeg arbejdede for kommunen, på feriesedlen har jeg tjekket ind at jeg er på du og jeg får mine på mandag...

Jeg må da lige have fat i akassen så og forhøre mig ad. For så kan jeg da lige så godt få dem søgt.

men hvad nu hvis man er lidt i arbejde ved siden af. Jeg vil få timer når der er noget og det vil nok ikke være særlig tit

Anmeld

28. juni 2014

Mor1986

LiLyKa skriver:

Men der er forskel om det er ferie optjent i arbejde, eller feriedagpenge. 

Mine var optjent da jeg var på barsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.