Mor1986 skriver:
Der er jo også forskel på lidt tis og så en fyldt ble. Jeg skifter heller ikke min efter hver tisse tår, men efter anden gang er det nødvendigtnødvendigt
Nu kan jeg altså ikke se hvornår knægten har tisset en gang eller 3gange. Det kommer da helt an på hvor meget han tisser hver gang. Når jeg kan se bleen skal skiftes, bliver den skiftet, men derfor kan han da godt lige gå med den et øjeblik længere, fordi jeg lige er i gang med at give lillesøsteren mad.
Men hvis man har et barn med følsom hud, jamen så sørger man får at de bliver smurt hver gang de bliver skiftet, så fanger man det før det bliver slemt. Det gør vi, og de kan stadigvæk nå at blive røde, men så smøre man og det går væk.
Men jeg vil gerne se dig holde øje med hvornår 20-30børn har tisset to gange i den samme ble.
De gør det så godt som de kan, men der sker smuttere, men vi er altså kun mennesker, og der skal ordnes andre ting i en vuggestue også. Og nogen gange er der bare 2-3pædagoger til alle børnene, så kan man ikke rende bag alle børnene og tjekke dem hele tiden
Men som sagt de bliver skiftet mindst 3gange om dagen.og så løbende.
Anmeld