Rød hud i bleområdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

Janni.

Hvis du overvejer inotyol salven så husk lige at du ikke skal bruge det på hende hvis der går hul på huden. Det er meget smertefuldt (svier)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Snoopy77

De er 3 voksne til 11 børn og jeg har indtryk af, at hun bliver skiftet 2-3 gange på 7 timer og selvfølgelig ved behov. Måske er det bleerne? Jeg ved at de har brugt en salve på hende for et stykke tid siden da de syntes hun var rød, så det er jo rart nok at de er opmærksomme. 

Jeg tror jeg vil købe noget af det I foreslår, jeg havde bare hørt at zink skulle være så godt. 

Anmeld

27. juni 2014

tarkoflen

Det kan være fordi hun ikke kan tåle bleerne, hvis hun bliver skiftet 2-3 gange dagligt og hvis hun har lavet stort, så burde det jo være nok...

Den her spray er fantstisk, og du kan købe den på apoteket! Den er lidt dyr, men den er virkelig drøj i brug!

http://www.webapoteket.dk/personlig-pleje/ansigtsp leje/a-derma-cytelium-p-212897

Anmeld

27. juni 2014

Mor1986

mor:) skriver:

Så hellere klage højere oppe efter flere hænder til daginstitutionsområdet

Men hvor ville det være?

min datter skal i gæstedagpleje i en vuggestue i to uger, og jeg håber ikke at hun kommer ud for det samme. Jeg ville blive stik tosset. Hun har i forvejen forskellige allergier og eksem og er nemt udsat hvis bleen feks ikke skiftes eller hvis hun bruger andre bleer end libero

Anmeld

27. juni 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Mor1986 skriver:

Men hvor ville det være?

min datter skal i gæstedagpleje i en vuggestue i to uger, og jeg håber ikke at hun kommer ud for det samme. Jeg ville blive stik tosset. Hun har i forvejen forskellige allergier og eksem og er nemt udsat hvis bleen feks ikke skiftes eller hvis hun bruger andre bleer end libero

Så snak med dem om det og hav egne bleer med

/ Taco78 

Anmeld

27. juni 2014

Mor1986

Yurie skriver:

Det er jo ikke vuggestuens skyld, at der ikke er flere pædagoger til alle børnene. Der kan være 2-3 til 20-30børn. Men de gør det så godt som de kan. 
Hvis du synes det er dårligt, skal du nok lige lidt højere op og klage. Men tror ikke der kommer flere pædagoger af det. 

Hvor jeg var sidst, blev de skiftet kl.9 før de kom ud og lege, før de kom i seng, og når de vågnede og så selvfølgelig lortebleer, og kl.15:30(der blev alle børnene tjekket)

Hold da op, så kan de jo ligge med en våd ble og sove. Jeg ved godt der ikke er mange hænder. Men det er sku ikke i orden det som ts datter har. 

Jeg har en datter der har forskellige allergier og eksem. Og bare hun har haft tisset i bleen og den har siddet bare lidt for længe er det helt tosset, så hvis hun blev skiftet så lidt tør jeg ikke tænke på hvordan huj ville se ud.

jeg synes sku ikke det er i orden

Anmeld

27. juni 2014

Mor1986

Taco78 skriver:

Hvorfor klage til pladsanvisningen ?? De kan jo inkl skifte bleen oftere Hvorfor ikke bare snakke med pædagogerne om, hvor ofte bleen bliver skiftet, og om de kan smøre eller skifte en ekstra gang.
Har I selv bleer med eller har de bleer i vs? Hvis det er andre bleer, kan der være hun ikke tåler dem!?

hov havde ikke læst dit indlæg ordenligt  Men vil nu alligevel ikke mene at pladsanvisningen er det rette sted 

Jeg tænkte også lidt på en opsyns pædagog fra kommunen men er i tvivl om hun hører til vuggestuer, eller om det kun er til dagplejen.

der hvor vores skal i gæstedagpleje har de bleer som hun bruger, ellers havde jeg også givet dem med hun kan tåle.

Anmeld

27. juni 2014

Mor1986

Taco78 skriver:

Så snak med dem om det og hav egne bleer med

De bruger det mærke vi bruger. Men ellers havde jeg også taget bleer med. Men de får selvfølgelig at vide det er vigtigt hun får ren ble når det er. 

Men da jeg nævnte hendes allergier så virkede de lidt ligeglade så er spændt på hvordan ugerne vil forløbe. Når det kommer til min datter er jeg en kælling hvis folk ikke respekter der er nogle ting hun ikke kan tåle feks,

Anmeld

27. juni 2014

TNBC

Mor1986 skriver:

Men hvor ville det være?

Jeg tror ikke lige frem pædagogerne går og siger; Nah jeg gider ikke skifte den ble, den kan hun sagtens gå med lidt længere. 
Jeg er 100% sikker på at de skifter den mere end en gang om dagen. At den så smutter en enkel gang, kan sku ikke pisse mig af, det sker. 

Du tager da bare selv bleer med og så åbner du munden og fortæller dem, så de ved det. Svære er det ikke. 

Anmeld

27. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mor1986 skriver:

Men hvor ville det være?

Det må du fortælle vuggestuen, men hvilken service forventer du af få voksne og mange børn? Hvad ville det hjælpe at du bliver stiktosset? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.