Movicol, hvordan ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.049 visninger
72 svar
31 synes godt om
27. juni 2014

asff

Jeg har en forstoppet baby, og er nu beordret fra laktulose til movicol. Men min lille dame, vil IKKE drikke det. (Det er junior udgaven) - Hverken i mm, sukkervand eller kamillete. Hvordan dælen får jeg det i hende? Er desperat! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Nea85

asff skriver:

Jeg har en forstoppet baby, og er nu beordret fra laktulose til movicol. Men min lille dame, vil IKKE drikke det. (Det er junior udgaven) - Hverken i mm, sukkervand eller kamillete. Hvordan dælen får jeg det i hende? Er desperat! 

Øv, det lyder ikke rart

Jeg har aldrig selv benyttet mig af hverken movicol eller lactulose til mine børn, så jeg kender ikke præparaterne, og ved derfor ikke om det kan lade sig gøre..

Er det muligt at give det med en engangssprøjte i munden?

Anmeld

27. juni 2014

asff

Nea85 skriver:

Øv, det lyder ikke rart

Jeg har aldrig selv benyttet mig af hverken movicol eller lactulose til mine børn, så jeg kender ikke præparaterne, og ved derfor ikke om det kan lade sig gøre..

Er det muligt at give det med en engangssprøjte i munden?

Hun vil simpelthen ikke have det Hun vrænger ansigtet og rækker tungen helt ud - kan vitterligt ikke komme ind i munden med en sprøjte

Anmeld

27. juni 2014

missehxx

Hvor stor eller lille en mængde mm blander du det op i?

Anmeld

27. juni 2014

ano14316

asff skriver:

Hun vil simpelthen ikke have det Hun vrænger ansigtet og rækker tungen helt ud - kan vitterligt ikke komme ind i munden med en sprøjte

Kan godt forstå hende, det smager bare dårligt.. Jeg selv drak det i lemonade, men det er nok for surt.. prøv juice.. selvfølgelig afhængig æg hvor gammel hun er.

Anmeld

27. juni 2014

bøllen

asff skriver:

Vi har selv brugt movicol til vores, men han var langt større. Her anbefalede sygehuset ,at vi blandede det med æblejuice da det tar den grimme smag.

ved ikke hvor gammel din datter er, måske hun er lille nok til den mulighed.

da vores var små brugte vi laktolose i mælken.

Anmeld

27. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Da vi skulle give ham det blev det blandet i hans grød efter det var kølet lidt, eller i hans MME....

Da han blev lidt større drak han det bare af et glas og syntes det var spændende at han fik det ekstra

Overvej at købe junior med kakaosmag eller jordbærsmag...

Det er virkelig vigtigt at man får blandet det helt præcist... en lille smule mere vand eller pulver kan gøre en stor forskel...

både på smagen og virkningen...

Anmeld

27. juni 2014

Jj1709

Put det ovenpå maden i stedet  

Frks. havregrød eller yoghurt, det tager det meste af smagen 

Anmeld

27. juni 2014

Diana2013

Jj1709 skriver:

Put det ovenpå maden i stedet  

Frks. havregrød eller yoghurt, det tager det meste af smagen 

Lige en Info, man må ikke bare give pulveret, det skal blandes op i væske

Anmeld

27. juni 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
asff skriver:

Min søn fik det da han var helt lille, vi blandede det op i hans flaske med mme, og det gik fint..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.