klamydia!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

Marts<3

Savannah skriver:

Vil bare lige tilføje at man godt kan få klamydia uden at det er seksuelt overført, kender en der har haft det i halsen, havde altså intet med oralsex at gøre.

Håber den er falsk positiv.

Klamydia i halsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

sandramor

Savannah skriver:

Vil bare lige tilføje at man godt kan få klamydia uden at det er seksuelt overført, kender en der har haft det i halsen, havde altså intet med oralsex at gøre.

Håber den er falsk positiv.

Øøøhh det lyder altså lidt mærkeligt.... Du kan kun få klamydia i slimhinderne..... Altså enten i øjnene eller i underlivet.... Men ja i halsen har jeg nu aldrig hørt om 

Anmeld

27. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sommerc skriver:

Min veninde fortalte mig på et tidspunkt at hun havde fået det, kæresten havde det så også, men at lægen havde sagt til hende at det sagtens kunne ligge i kroppen inden udbrud, det vil sige at det så ik behøvede at være nogle af dem der havde været hinanden utro. 

Men jeg ved kjole ikke noget med sikkerhed,

Ja det kan den, men de er jo blevet testet. En test vil altid vise om man har klamydia. 

Anmeld

27. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
sommerc skriver:

Min veninde fortalte mig på et tidspunkt at hun havde fået det, kæresten havde det så også, men at lægen havde sagt til hende at det sagtens kunne ligge i kroppen inden udbrud, det vil sige at det så ik behøvede at være nogle af dem der havde været hinanden utro. 

Men jeg ved kjole ikke noget med sikkerhed,

Ja det kan den, men de er jo blevet testet. En test vil altid vise om man har klamydia. 

Anmeld

27. juni 2014

Savannah

sandramor skriver:

Øøøhh det lyder altså lidt mærkeligt.... Du kan kun få klamydia i slimhinderne..... Altså enten i øjnene eller i underlivet.... Men ja i halsen har jeg nu aldrig hørt om 

Man har også slimhinder i halsen. Det kan lade sig gøre, der var dog ingen symptomer men blev opdaget under indlæggelse

Anmeld

27. juni 2014

Savannah

Marts<3 skriver:

Klamydia i halsen?

Jep..

Anmeld

27. juni 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc
mor:) skriver:

Ja. Siger heller ikke at den viser noget forkert. Siger bare at jeg har hørt at det gost kan ligge i kroppen og gå i udbrud, så det ikke behøver at være nogen af dem der har været ved siden af?

Anmeld

27. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Savannah skriver:

Jep..

Det er sandt at man i sjældne tilfælde kan få klamydia i halsen, men kun hvis slimhinderne har været i kontakt med kønsorganer, da sydommen kun kan smittes ved penis, skede eller endetarmskontakt.. (kilde: sex og samfund)...

Såh....

Anmeld

27. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
sommerc skriver:

Ja. Siger heller ikke at den viser noget forkert. Siger bare at jeg har hørt at det gost kan ligge i kroppen og gå i udbrud, så det ikke behøver at være nogen af dem der har været ved siden af?

TS skriver i start indlægget at de begge blev testet negativt i starten af deres forhold ergo havde ingen af dem sygdommen. Nu er TS testet positivt, ergo har en af dem fået sygdommen efter sidste test. Så en af dem har jo nok været "ved siden af"..

Anmeld

27. juni 2014

Savannah

Mom skriver:

Det er sandt at man i sjældne tilfælde kan få klamydia i halsen, men kun hvis slimhinderne har været i kontakt med kønsorganer, da sydommen kun kan smittes ved penis, skede eller endetarmskontakt.. (kilde: sex og samfund)...

Såh....

Rigshospitalet sagde noget andet, såh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.