Hej.
Jeg har for nylig haft en sa, og har efterfølgende været til læge for at få taget blodprøve samt få en underlivsundersøgelse for at sikre at alt er i orden. (havde ondt i den ene side). når min læge foretager en gynækologisk undersøgelse tager hun altid en test for gonorre og klamydia. dette påvirkede ikke mig synderligt, da jeg er i et fast forhold med min kæreste og overhovedet ikke tror han kunne finde på at være mig utro.
Vi har været sammen i ca 6 mdr og blev begge tjekket for alt hvad man kan blive tjekket for, før vi indledte et seksuelt forhold. jeg selv er også blevet tjekket siden dengang vi begge blev tjekket. - alt negativt.
Har nu lige fået svar fra lægen idag og fik at vide at jeg er blevet testet positiv for klamydia!!! var temmelig chokeret! RIngede efterfølgende til min kæreste der er lige så forvirret som mig over en positiv test, og han har derfor en tid den 10 juli.
hvor lang tid kan klamydia være i kroppen før den kommer i udbrud, og kan man få det på andre måder end via seksuel kontakt?
takker på forhånd for svar! 
Anmeld