Tranebaer skriver:
Men jeg er jo sikker på, at jeg ikke har det?
Altså selvfølgelig kan man ikke være sikker på at ens kæreste ikke har været utro - men inden vores forhold blev vi tjekket. Så så hun ingen grund til at tjekke midt i forholdet, for hun sagde at en positiv test jo nok ville være falsk, og det var der ingen grund til, da det bare skaber problemer i forholdet. Min kæreste ved at jeg kan blive steril af klamydia - og da han gerne vil have børn med mig, ville det være dumt af ham at skjule utroskab.... Og jeg stoler på ham.
Jeg tror skam heller ikke du har det!
Men jeg synes det skurrer noget i ørerne hvis lægen sagde at en positiv test nok ville være falsk. Jeg ville i hvert fald til enhver tid spise de sølle to tabletter det drejer sig om (tror i hvert fald det er to, eller måske 4 på to gange) og så føle mig sikker.
Tænker at en positiv test som udgangspunkt er rigtig, men det KAN ske at den ikke er.
Og selv om det jo ikke er tilfældet for dig, så sker det nok desværre af og til at den ene part ikke er helt ærlig.
Med andre ord ville jeg bedre kunne forstå hvis lægen anbefalede at tage medicinen for en sikkerheds skyld 
Men i en situation som ts' hvor man jo helt teoretisk set ikke kan være sikker (selv om man føler man kan), så ville jeg ikke turde satse på en falsk positiv test.
Anmeld