Hjælp :-'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

Marts<3

Anonym skriver:

Nu skal i sgu høre min version, jer som bearbejdere mig for lidt ad hvert. 

1. Min forlovede og jeg bor sammen hos mine forældre osv, og det har vi gjort i over et år nu.. 

2. Vi bruger ikke beskyttelse, fordi der aldrig er sket det mindste med mig ang børn, jeg kan højst sandsynligt ikke blive gravid.. Så stop med jeres beskidte kommentarer, før i kender min historie.. 

3. Vi har ubeskyttet sex fordi vi som sagt ikke kan få mig til at blive gravid, så hvorfor bruge det? 

4. Han siger, at hvis det er mit eneste barn jeg noglesinde får, vil han gerne beholde det. 

5. Han vil gerne tage stilling til om vi skal have barnet eller ej, HVIS jeg en dag ender med, at blive gravid og vi ikke ved om jeg kan blive gravid flere gange.. 

Tyg lidt på den, jeg håber virkelig, at i der har kommenteret skidt til mit opslag, at i må få ondt i røven.. 

God dag alle sammen. 

Ondt i røven? Du har netop gjort mig endnu mere uforstående ved dit indlæg! Du har ganske simpelt ingen ide om hvad du har gang i. Naivt og uovervejet er det eneste jeg kan fremstamme.

Held og lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Røverdatter

Enig med alle de andre mht at i først må præve at bo sammen og slå lidt koldt vand i blodet. Slappe af og nyde jeres ungdom!
Til gengæld er jeg ikke enig i at i absolut skal få en uddannelse. Tag det som det kommer. Arbejd- hvis det giver jer ro og glæde. Rejs - hvis i ønsker at se verden.. verden ændres nemlig meget hurtigt efter man får barn! Nyd hinanden og jer selv og jeres ungdom!
Tag en uddannelse når i har lyst, når i er klar. Jeg påbegyndte min HF sidste år og jeg er knap 25 år. Før det har jeg arbejdet og rejst. Så blev jeg gravid - og må sige at omvæltningen er tusind gange større end man først tror! Lykke til

Anmeld

27. juni 2014

Fru Frederiksen.

Anonym skriver:

Hej, jeg er i denne uheldige situation, at min forlovede i mine øjne ikke kan finde ud af hvad han vil.... 

Vi har diskuteret frem og tilbage op til flere gange, om vi snart skulle tænke på, at få børn. Han skifter hele tiden mening :-( i den ene dag så vil han måske overveje at beholde barnet hvis vi bliver gravide, og på den anden side så vil han ikke.. Jeg har ikke kunne blive gravid i 6 år.. Og for det andet,  snakker vi om, at flytte i lejlighed, men det mener han ikke der er råd til. Vi har til sammen 12.000 om måneden til at leve for, med en bil også. Mener i ikke at kunne leve for det om måneden når vi kun er to lige nu??? Og hvad skal jeg sige til ham med børn???? 

Jeg vil bare så gerne have både barn og lejlighed .. Vi bor hos mine forældre, han er 20 og jeg er 18.. 

Håber i kan hjælpe mig! 

Jeg syntes du skal gå til lægen, og fortælle det du har skrevet her.

Ved ikke om i har været sammen siden i var 12 & 14 år. Eller om du har haft flere partnere.

Under normale omstændigheder, havde du jo været gravid flere gange, hvis i har regelmæssig sex.

Jeg syntes også at du/i skal prøve at bo sammen, for jer selv i mindst et år, før i stifter familie, ved fra andre at det er utroligt svært at få økonomien til at hænge sammen, mens man uddanner sig, og har børn samtidigt.

Ønsker dig/ jer det bedste.

Anmeld

27. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

1. Min forlovede og jeg bor sammen hos mine forældre osv, og det har vi gjort i over et år nu.. 

2. Vi bruger ikke beskyttelse, fordi der aldrig er sket det mindste med mig ang børn, jeg kan højst sandsynligt ikke blive gravid.. Så stop med jeres beskidte kommentarer, før i kender min historie.. 

3. Vi har ubeskyttet sex fordi vi som sagt ikke kan få mig til at blive gravid, så hvorfor bruge det? 

4. Han siger, at hvis det er mit eneste barn jeg noglesinde får, vil han gerne beholde det. 

5. Han vil gerne tage stilling til om vi skal have barnet eller ej, HVIS jeg en dag ender med, at blive gravid og vi ikke ved om jeg kan blive gravid flere gange.. 

Tyg lidt på den, jeg håber virkelig, at i der har kommenteret skidt til mit opslag, at i må få ondt i røven.. 

God dag alle sammen. 

at bo sammen i sin egen lejlighed er noget andet - der er ingen kære mor og far.

Det er da ikke sikkert at du ikke kan blive gravid? Hvis du ikke har været til læge, kan du da intet vide..... 

Det kan da lige så meget være din fyr eller dem du har været sammen med...

Der findes altså også kønssygdomme, og kondom forhindrer det! Man skal aldrig sige aldrig.....

Derudover så forstår jeg godt, det med du er skruk..Jeg var det også meget tidligt, og kunne ikke holde tanken ud om at skulle vente!

Nogle gange ønskede jeg inderligt, at jeg blev det ved et uheld, men heldigvis havde jeg da en god fornuft....

Jeg er glad for, at jeg har ventet, da jeg er blevet meget mere moden og har meget mere livserfaring.

Jeg kan godt forstå, at du synes, at det er nedern at få kommentar som at man skal vente osv.. Det er jo ikke lige det man gider, men der er jo nok en grund til du får de kommentarer....

Jeg håber, at du kan finde lidt ro fra skrukheden.....Det kan godt være forfærdeligt, når man inderligt ønsker det...

Anmeld

27. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

God dag alle sammen. 

Jeg har ikke ondt i røven, men lige meget hvordan du vender og drejer det, er det mega uansvarligt at have ubeskyttet sex, når I ikke engang ved om han vil have barnet hvis du bliver gravid. (Ja, du siger at han vil have det, hvis det kan blive de eneste, eller hvis det sker, men det er ikke ret sikkert, alligevel)

Og bare fordi du ikke bliver gravid, kan man da godt beskytte sig. Hvad ville du have gjort hvis du stod som 12årig og var blevet gravid første gang i havde sex? (Samme partner i alle 6år)?? Eller som 14årig, fordi I havde forsat uden beskyttelse, fordi du jo ikke var blevet gravid de andre gange, så kunne du jo nok heller ikke blive gravid denne her gang. Der er folk der prøver i år uden at blive gravide og lige pludselig sker det. 
Folk der får afvide at de ikke kan få børn naturligt, men pludselig sker det. 

Jeg synes I skal bruge beskyttelse i noget tid, du tager til lægen og bliver undersøgt og så lige tager det stille og roligt. Nyd at være kærester, find et sted at bo, find ud af om I kan bo alene(Jer to), før I begynder at tænke på børn. 

I er kun 18 og 20år gamle. I har mange gode år endnu, så nyd at være unge. 

Anmeld

27. juni 2014

L&V

Anonym skriver:

God dag alle sammen. 

Det lyder da os utrolig voksent at først vil ta stilling til det når/hvis du bliver gravid.. Hva så hvis han ikke vil så ska du ha en abort eller hva?? 

Og man kan ikke halt sammenligne at bo sammen hjemme med at bo sammen i sit eget..

Og 12000 om måneden er jo dybt urealistisk, det har langt de fleste jo udgifter for og mere til og det bliver nu nok ikke mindre når i får et barn ska du se

Anmeld

28. juni 2014

Sjwf

Anonym skriver:

Hej, jeg er i denne uheldige situation, at min forlovede i mine øjne ikke kan finde ud af hvad han vil.... 

Vi har diskuteret frem og tilbage op til flere gange, om vi snart skulle tænke på, at få børn. Han skifter hele tiden mening :-( i den ene dag så vil han måske overveje at beholde barnet hvis vi bliver gravide, og på den anden side så vil han ikke.. Jeg har ikke kunne blive gravid i 6 år.. Og for det andet,  snakker vi om, at flytte i lejlighed, men det mener han ikke der er råd til. Vi har til sammen 12.000 om måneden til at leve for, med en bil også. Mener i ikke at kunne leve for det om måneden når vi kun er to lige nu??? Og hvad skal jeg sige til ham med børn???? 

Jeg vil bare så gerne have både barn og lejlighed .. Vi bor hos mine forældre, han er 20 og jeg er 18.. 

Håber i kan hjælpe mig! 

Se om i ikke kan finde en god lejlighed til jer to sammen, en ting er at bo hjemme en hel anden er at bo alene, i har sikkert noget ansvar nu, men i får et helt andet ansvar når der kan er jer to til at klare alt.
Så jeg synes at i skal starte med at finde noget i kan bo i sammen kun jer to, måske kan i finde noget der ligger centralt så i ikke behøver bil, og derved måske få en lidt bedre lejlighed bo sammen et år eller to og så se hvordan økonomien er, der er jo ikke helt billigt at få børn og så kan i tage den der fra, så er din kæreste også blevet lidt ældre og måske mere klar, for det lyder ikke som om han er klar til at blive far endnu når han hele tiden går og skifter mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.