Anonym skriver:
Nu skal i sgu høre min version, jer som bearbejdere mig for lidt ad hvert.
1. Min forlovede og jeg bor sammen hos mine forældre osv, og det har vi gjort i over et år nu..
2. Vi bruger ikke beskyttelse, fordi der aldrig er sket det mindste med mig ang børn, jeg kan højst sandsynligt ikke blive gravid.. Så stop med jeres beskidte kommentarer, før i kender min historie..
3. Vi har ubeskyttet sex fordi vi som sagt ikke kan få mig til at blive gravid, så hvorfor bruge det?
4. Han siger, at hvis det er mit eneste barn jeg noglesinde får, vil han gerne beholde det.
5. Han vil gerne tage stilling til om vi skal have barnet eller ej, HVIS jeg en dag ender med, at blive gravid og vi ikke ved om jeg kan blive gravid flere gange..
Tyg lidt på den, jeg håber virkelig, at i der har kommenteret skidt til mit opslag, at i må få ondt i røven..
God dag alle sammen. 
at bo sammen i sin egen lejlighed er noget andet - der er ingen kære mor og far.
Det er da ikke sikkert at du ikke kan blive gravid? Hvis du ikke har været til læge, kan du da intet vide.....
Det kan da lige så meget være din fyr eller dem du har været sammen med...
Der findes altså også kønssygdomme, og kondom forhindrer det! Man skal aldrig sige aldrig.....
Derudover så forstår jeg godt, det med du er skruk..Jeg var det også meget tidligt, og kunne ikke holde tanken ud om at skulle vente!
Nogle gange ønskede jeg inderligt, at jeg blev det ved et uheld, men heldigvis havde jeg da en god fornuft....
Jeg er glad for, at jeg har ventet, da jeg er blevet meget mere moden og har meget mere livserfaring.
Jeg kan godt forstå, at du synes, at det er nedern at få kommentar som at man skal vente osv.. Det er jo ikke lige det man gider, men der er jo nok en grund til du får de kommentarer....
Jeg håber, at du kan finde lidt ro fra skrukheden.....
Det kan godt være forfærdeligt, når man inderligt ønsker det...